Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag är lite inne på kroppspositiva videos på youtube och kollade en tjej som gjorde en haul (vet inte svenska namnet, men visar det man...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
13 397
Kropp & Själ Män som vill betala för en, män som bjuder och män som ger dyra presenter, varför? Det här stör mig mer än det kanske borde, men så är...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
8 773
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har haft tinnitus så länge jag kan minnas. Oftast brukar jag kunna koppla bort tankarna på den, men ibland är det mer störande. När...
Svar
10
· Visningar
1 346
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Tog lite blodprover förra veckan, dessa 2 var något utanför referensvärden och undrar om någon vet vad proverna gäller. Pt--eGFR...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Jag vet ärligt talat inte vad jag ska ta mig till. Jag är så otroligt förvirrad och kan inte se något klart just nu. För att göra en...
Svar
4
· Visningar
830
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Symtomen som smugit sig på sedan några år tillbaka är trötthet, orkeslöshet, koncentrationssvårigheter, ledsmärta som flyttar sig (kan...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 066
Senast: Monkie
·
R
Kropp & Själ Jag har precis sett klart på Breaking Bad säsong 1-5 och jag har SÅ många åsikter. Har du sett BB? Vad tyckte du? Om du gillade den -...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
4 901
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ (Om någon nu vet vem jag är - håll gärna tyst om det) En i min närhet bor tillsammans med sin man. 3 barn (rätt så icke lugna sådana)...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 677
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Ja jag tycker faktiskt det börjar bli höstmörker redan, jag blir lätt deppig på hösten. Så ös på med tips om vad man kan göra för att...
2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: nickan1
·
  • Omröstning Omröstning
Kropp & Själ men nu stör jag mig på trådprefixet... vadå själ? Sån har man ingen enligt mig. Och nej, inte heller tror jag att det finns en MENING...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
6 160
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hur förhåller ni er till det? Tänker främst på klimathotet, men det finns ju fler moln vid horisonten... Och hur tänker ni som har barn?
12 13 14
Svar
266
· Visningar
10 322
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Alltså jag börjar bli riktigt orolig för mina ögon. Tar det från början: För typ 5 månader sedan så ställde jag upp dom blev åt min...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 235
Senast: ekra
·
Kropp & Själ Häromdagen hittade jag något.. märke på mig själv. Ikväll hittade jag ett till (som säkert funnits där lika länge utan att jag sett...
Svar
5
· Visningar
828
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Återigen behöver jag lite tips, kära 1177 Bukefalos. Jo, jag har fått problem med hörseln på vänster öra. Igen. Lite bakgrundsfakta...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 315
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Ska till vc imorgon för jag har en knöl i bröstet. Tycker den är ganska stor, känns slät och lite gungig. Orolig förstås, trots att...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 806
Senast: TantAgda
·
Kropp & Själ Jag har aldrig haft för vana att gå till frisören men gjorde det i alla fall för några månader sedan. Den frisören tyckte jag skulle...
29 30 31
Svar
608
· Visningar
45 570
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Ja, jag börjar bli trött på dessa statiska, svettiga, plastiga syntetmaterial - men vad ska man sikta på då? Jag vill ha: varma...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 496
Senast: Nethril
·
Kropp & Själ Hej jag var till hc på hälsokontroll och jag har något högt blodtryck igen och har gått upp i vikt vilket jag håller på med att lösa...
Svar
6
· Visningar
452
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Någon som har erfarenhet av det? Gjorde en väldigt (!) lyckad förra året. Gjorde andra handen för en vecka sen och den verkar vara...
Svar
19
· Visningar
10 335
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Någon som använder? Vilken sort? Funkar den bra? Behöver tips! Har senaste åren använt mig av en "Thai-sten" som har fungerat bra men...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 090
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar