Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag har alltid haft mörka ringar under ögonen. Till den grad att jag inte vill gå utan smink bara på grund av att jag ser sjuk ut. Fram...
Kropp & Själ
Jag har en ny partner och har redan fått UVI :banghead: Har läst att det kan gå över när kroppen vant sig vid den nya, men med tanke på...
Kropp & Själ
Började som knottror på underarmarna på blåmärkena jag hade där men reflekterade inte så mycket över det. Sen började det klia lite men...
Kropp & Själ
Sitter och funderar över framtida klädinköp (inför hösten alltså) och vill gärna veta vad du planerar att köpa :)
Själv vill jag ha ett...
Kropp & Själ
Hjälp mig komma på vad det hette. Nä, inte Malena Ivarssons Fräcka fredag. Detta var coolare.
Hon var nog med i något avsnitt dock. Det...
Kropp & Själ
Nu har det gått 1,5 år efter förlossningen och det är fortfarande lite jobbigt att nysa eller skratta för mycket för jag har slarvat med...
Kropp & Själ
Hej Buke! Fruktansvärt pinsam fråga men jag vet inte vart jag ska vända mig. Jag har suttit på toa i snart en timme och jag är så hård i...
Kropp & Själ
Min vikt ökar katastrofalt. Till viss del pga medicinbiverkningar men också pga av hetsätning och alkohol.
På något sorgligt sätt håller...
Kropp & Själ
Min pappa och faster blev lomhörda med åren och tyvärr har det gått i arv till mig också. Jag hör framförallt dåligt i mellanspektrat -...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.