Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har alltid haft mörka ringar under ögonen. Till den grad att jag inte vill gå utan smink bara på grund av att jag ser sjuk ut. Fram...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Jag känner att jag har fastnat lite i min gymbubbla och funderar på att uppta någon form av sport/träningsaktivitet. Dels för att jag...
Svar
8
· Visningar
580
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ Någon här som behandlats med sk AHA-syror mot acne? Hur upplevde ni isåfall effekten? Hur lång tid tog det innan effekt syntes? En i...
2
Svar
21
· Visningar
1 469
Senast: spinxx
·
Kropp & Själ Om man kliar bort en fästing så att hälften sitter kvar och det inte går att få grepp om den, kan man låta den delen sitta kvar? Kliar...
Svar
4
· Visningar
597
Senast: Wembley
·
Kropp & Själ Eller nåt. Jag har läst en del om alternativa (förmodligen jävligt hipster) sätt att begravas. Typ urnor som sen blir ett träd...
2
Svar
36
· Visningar
2 257
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Jag har en ny partner och har redan fått UVI :banghead: Har läst att det kan gå över när kroppen vant sig vid den nya, men med tanke på...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
14 065
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Började som knottror på underarmarna på blåmärkena jag hade där men reflekterade inte så mycket över det. Sen började det klia lite men...
Svar
4
· Visningar
794
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Hej har blivit förkyld inte kul alls hostar Är hes ont i halsen samt kallsvettas har knappt nån aptit så. Det har jag fått i mig i dag...
Svar
4
· Visningar
525
Kropp & Själ Jag har haft 50% aktivitetsersättning i flera år på grund av psykiska och fysiska sjukdomar. Jag gjorde en tråd om detta tidigare, som...
Svar
8
· Visningar
1 334
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Sitter och funderar över framtida klädinköp (inför hösten alltså) och vill gärna veta vad du planerar att köpa :) Själv vill jag ha ett...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
10 117
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Jag har själv ingen som helst erfarenhet på området men vet att det finns de som både är anhöriga, själva har problem eller är vän med...
2
Svar
32
· Visningar
2 146
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Vad svårt det är med kläder! Tidigare arbetade jag inom vården och hade då förmånen att bära arbetskläder. Fritiden spenderades i...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 953
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Hjälp mig komma på vad det hette. Nä, inte Malena Ivarssons Fräcka fredag. Detta var coolare. Hon var nog med i något avsnitt dock. Det...
2
Svar
28
· Visningar
1 802
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har köpt Veet hårborttagningsmedel och tänkte höra om någon har erfarenhet av intimhårborttagning med den? Det står att man får ta...
2
Svar
23
· Visningar
2 533
Senast: Vitsippan
·
Kropp & Själ Jag började ett nytt jobb i januari och la under våren märke till att mina kollegor i högre grad var sjukskrivna än på mina tidigare...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 144
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Nu har det gått 1,5 år efter förlossningen och det är fortfarande lite jobbigt att nysa eller skratta för mycket för jag har slarvat med...
Svar
13
· Visningar
1 624
Senast: Sofie_B
·
Kropp & Själ Jag har precis börjat äta p-piller för första gången och är inne på 4:e dagen nu. Jag tänkte se om det är någon här som har erfarenhet...
Svar
7
· Visningar
3 166
Kropp & Själ Hej Buke! Fruktansvärt pinsam fråga men jag vet inte vart jag ska vända mig. Jag har suttit på toa i snart en timme och jag är så hård i...
Svar
14
· Visningar
1 324
Kropp & Själ Min vikt ökar katastrofalt. Till viss del pga medicinbiverkningar men också pga av hetsätning och alkohol. På något sorgligt sätt håller...
Svar
11
· Visningar
1 427
Senast: Trissa
·
Kropp & Själ Min pappa och faster blev lomhörda med åren och tyvärr har det gått i arv till mig också. Jag hör framförallt dåligt i mellanspektrat -...
Svar
3
· Visningar
648
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama