Sorry, inget trams i programmet.
Tror det kan ha varit söndags programmet som sändes vid 10-11 tiden du menar. Tror det hete sköna söndag, lite i kontrast mot fräcka fredag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sorry, inget trams i programmet.
Då röstar jag ändå på Tutti Frutti.
Nix. Det gick sent på en vardag. Jag jobbade skift och kom hem vid 22-tiden och såg det sen. Det var 1986 insåg jag just!Tror det kan ha varit söndags programmet som sändes vid 10-11 tiden du menar. Tror det hete sköna söndag, lite i kontrast mot fräcka fredag...
Nix. Det gick sent på en vardag. Jag jobbade skift och kom hem vid 22-tiden och såg det sen. Det var 1986 insåg jag just!
Vad fanns det för tvkanaler i städerna på den tiden?
Vad fanns det för tvkanaler i städerna på den tiden?
Heeelt ot! Hur sjutton kan du ha jobbat skift när du inte ens var född?? I mitt huvud är ju du under 30 Lite av min världsbild är ruckadNix. Det gick sent på en vardag. Jag jobbade skift och kom hem vid 22-tiden och såg det sen. Det var 1986 insåg jag just!
Hehe, fyller femtio nästa månad.Heeelt ot! Hur sjutton kan du ha jobbat skift när du inte ens var född?? I mitt huvud är ju du under 30 Lite av min världsbild är ruckad
Mvh Miks