Svenskt tvprogram om sex, 80-90tal?

Tror det kan ha varit söndags programmet som sändes vid 10-11 tiden du menar. Tror det hete sköna söndag, lite i kontrast mot fräcka fredag...
Nix. Det gick sent på en vardag. Jag jobbade skift och kom hem vid 22-tiden och såg det sen. Det var 1986 insåg jag just!

Nix. Det gick sent på en vardag. Jag jobbade skift och kom hem vid 22-tiden och såg det sen. Det var 1986 insåg jag just!

Kommer lite vagt ihåg det, var ungefär den tiden flickvännen och jag kom hem efter "lillördag" och vi vi båda "sprang" lite generad förbi TV stugan då hennes föräldrar brukade titta på "de där pinsamma programmen" precis när vi kom hem eller gick upp :D

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 127
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 858
Senast: __sofia__
·
Relationer Hej, jag skriver under anonymt nick på grund av ett mycket personligt problem. Jag skulle verkligen behöva era råd kring hur jag och min...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
13 011
Senast: Anonym_85
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 516
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar