Vinterjacka/kappa för hundpromenader/hundträning.

Tonto

Trådstartare
Vad har ni på er under vintern för att hålla er varma?

Kanske främst jaktmänniskorna här på hund, ni brukar ha så snygga kläder!
Försökte med uhip-kappa, men mina axlar får inte plats 🙃 så letar efter alternativ.

Öhmn använder typ en sådan här, jaktgubbarna härikring går typ alla runt i liknande 😉 (Nog aldrig sett jaktfolk som är stereotypiskt snyggt klädda varesig sommar/vinter 🤔)
Snygg kan man dock inte anklagas för att vara 😅 men min är sjukt varm med massa stora fickor.

Skulle med andra ord behöva något mer respektabelt så hoppas på få tips i tråden.

IMG_9845.webp

Vad har ni på er under vintern för att hålla er varma?

Kanske främst jaktmänniskorna här på hund, ni brukar ha så snygga kläder!
Försökte med uhip-kappa, men mina axlar får inte plats 🙃 så letar efter alternativ.

Jag har än en Arrak orginaljacka, den blir på gränsen till varm om solen skiner och de är vindstilla nu när de varit runt 5 grader idag.
Har även en Arrak parka som ska testas när de blir ännu kallare.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 587
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Jag har min fjording utlånad på foder sedan augusti. Jag gjorde ett spontanbesök för att hälsa på henne och möter en välskött häst vad...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
14 837
Senast: warg
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 481
Senast: Calmiche
·
Övr. Hund Långt inlägg så jag hoppas att någon orkar läsa hela för jag hade behövt utomstående tankar och åsikter. Då jag känner att jag inte...
Svar
3
· Visningar
2 097

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka