Jag har lagt till den på min julklappslista!Glömde att skriva men jag behåller också min!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har lagt till den på min julklappslista!Glömde att skriva men jag behåller också min!
Tipsar igen om denna pga fantastisk, men om du gillar jaktkläder tycker du nog inte den är så snygg. Väldigt varm och skön iaf.
https://houdinisportswear.com/sv-se/clothing/jackets/womens-fall-in-jacket-820003?color=820003900
Jag köpte min för 5000:- på rea, spanar alltid länge på kläder/grejer och inväntar bättre pris. Räknar med att den håller länge (och lagas när det behövs) och kommer användas väldigt mycket och då tycker jag inte det är så dyrt. Men beror väl på var man bor och hur man lever också, när jag bodde i Uppsala hade jag inte samma behov av riktigt bra vinterjacka som jag har nu i jämtlandsfjällen. Sen köper jag väldigt få klädesplagg men när jag väl köper satsar jag på bra grejer (eh vet inte varför jag känner att jag behöver rättfärdiga mitt köp ).Alltså, den är ju väldigt snygg och jag är övertygad om att den är grym. Men 7000?!
Jag köpte min för 5000:- på rea, spanar alltid länge på kläder/grejer och inväntar bättre pris. Räknar med att den håller länge (och lagas när det behövs) och kommer användas väldigt mycket och då tycker jag inte det är så dyrt. Men beror väl på var man bor och hur man lever också, när jag bodde i Uppsala hade jag inte samma behov av riktigt bra vinterjacka som jag har nu i jämtlandsfjällen. Sen köper jag väldigt få klädesplagg men när jag väl köper satsar jag på bra grejer (eh vet inte varför jag känner att jag behöver rättfärdiga mitt köp ).
Ja, jösses, det är typ ett års klädbudget för både mig och min parter tillsammansHaha ja men 5000 är ju med en jävla förmögenhet för en jacka
Men förstår absolut att du vill ha en rejäl när du bor där du bor!
Jag skulle också vilja ha en sån, haha. Men kan tvärtemot dig inte rättfärdiga det köpet
Men alltså, min klädbudget var 0 kr i flera år... Lever fortfarande supersnålt jämfört med de flesta.Ja, jösses, det är typ ett års klädbudget för både mig och min parter tillsammans
Men alltså, min klädbudget var 0 kr i flera år... Lever fortfarande supersnålt jämfört med de flesta.
Engelsons.Jag vill ha nått riktigt jäkla varmt med reflexer och många fickor och inte flera tusen kronor. Går ens den ekvationen ihop?
Så himla tacksamt att den hade 50% rabatt! Älskar att den har dragkedjor på sidorna så att man inte känner sig helt inkapslad och kan röra på benen när man går.Jag har lagt till den på min julklappslista!
Hade jag varit ute så länge i den typen av väder hade jag nog också tänkt så. Men det är jag ju inteEn jacka som håller mig torr/varm i många timmar i alla väder är värd en förmögenhet i min värld jackorna från Swazi är också svindyra, men jag har aldrig blivit blöt i dem. Inte ens efter 8-9 timmar ute i konstant hällregn. Den är precis lika bra efter 5 år, som den var när jag köpte den ny. Det är värt massor för mig som är ute mycket. Snålar på mycket, men aldrig på bra kläder.
Hade jag hittat samma kvalitet för halva priset hade jag gärna köpt det, men det har jag inte gjort än
Vad den är värd och vad jag kan betala är olika sakerEn jacka som håller mig torr/varm i många timmar i alla väder är värd en förmögenhet i min värld jackorna från Swazi är också svindyra, men jag har aldrig blivit blöt i dem. Inte ens efter 8-9 timmar ute i konstant hällregn. Den är precis lika bra efter 5 år, som den var när jag köpte den ny. Det är värt massor för mig som är ute mycket. Snålar på mycket, men aldrig på bra kläder.
Hade jag hittat samma kvalitet för halva priset hade jag gärna köpt det, men det har jag inte gjort än
Hade jag varit ute så länge i den typen av väder hade jag nog också tänkt så. Men det är jag ju inte
Jag går en promenad och vill inte frysa ihjäl eller är ute och skottar eller så. Är som inte värt att lägga flera tusen på en sån jacka. Men visst min allra bästa vinterjacka är makens fd jobbjacka i varsel - tyvärr har den blivit för stor och jag känner mig för snål för att köpa en ny, typ 3 k för den. Frös aldrig i den och man slapp reflexväst...
Vad den är värd och vad jag kan betala är olika saker