Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller Kattsnack Ălva?@Mineur kan du Ă€ndra titeln till Kattsnack 11? Vet inte varför jag gick hjĂ€rnslĂ€pp och skrev tre
Tycker det hade varit ett helt rimligt och gulligt namn pĂ„ trĂ„denEller Kattsnack Ălva?
(Skojar bara! )
Just dÀr ser hon mer nöjd ut Àn krÀvande.DÄ sparkar vi igÄng trÄd nummer 3 om vÄra fantastiska pÀlsklÀdda hÀrskare
Visa bifogad fil 146151
Megara solar magen och krÀver mat
Sune har inte mĂ„tt bra, varit extra seg senaste dagarna men ser har ju varit klibbigt och varmt. Men igĂ„r var jag borta 10-13 kanske. DĂ„ hade nĂ„gon eller bĂ„da Ă€tit, tror bĂ„da. Gav Sune blötmat dĂ„ han verkade sugen man han krĂ€ktes upp det lilla han Ă„t ganska snabbt, sen krĂ€ktes han grĂ€s och senare pĂ„ kvĂ€llen och Ă€ven natten kom torrisarna (mini mĂ€ngder) upp direkt. Ăven vatten jag gav i spruta kom upp. Och han lĂ„g som en pöl pĂ„ mig hela natten och smaskade en del med munnen. KrĂ€ktes igen imorse nĂ€r jag gav vatten i sputa.
Gick och handlade gourmet mousse som han fĂ„tt i smĂ„ portioner vid 8, 9 och 12 sen lĂ„ng paus och fĂ„tt mer vid 17 och 18:30. TĂ€ntke ge igen vid 21-22. Ănskar han fĂ„r i sig iaf totalt 2 burkar innan jag lĂ€gger mig.
Han har behÄllit det han fÄtt under dagen. Men han Àr vÀldigt trött. Jag funderar pÄ om det frÀmst har med vÀrmen att göra och att jag kan vara lite lugnare nu nÀr han fÄtt behÄlla maten.
Han har inte druckit nÄgot extra vatten. Men jag vill inte riskera krÀkning genom att ge i spruta, hur försiktig jag Àn Àr tycker han inte om det alls.
Och sen lilla busen som vart orolig inatt nÀr Sune var konstig. Nicke börade boa med att flytta filtar frÄn fÄtölj till sin koja i garderoben, lyckades inte helt stackarn, men var ÀndÄ ivÀg en tung klippanfilt i ull
Jag hoppas pÄ en lugnare natt för jag sov inte en blund den som var och mÄr sjÀlv rejÀlt dÄligt just nu.
Den stÀndiga oron följer en verkligen nÀr man smÄ Àlskade katter.
Hans favorit solplats i vardagsrummet drar jag för sÄ den blir helt i skugga. Och sovrummet Àr svalaste rummet, helt neddraget och öppet fönster nÀr jag Àr hemma, vÄgar inte nÀr jag Àr borta dÄ en viss liten katt kan borra ut sitt huvud. Men svÄrt att tvinga dom vÀlja rÀtt stÀlleHÄlls tassar och tummar för att Sune ska mÄ bÀttre. Du fÄr fixa svala platser till honom. HjÀlper iofs inte nÀr soldyrkaren envisas med att ligga i gassande solen. FörstÄr att lillbuset blir orolig nÀr kompisen inte mÄr bra. SvÄrt nÀr de inte dricker och man inte kan fÄ i dem vatten.
Hans favorit solplats i vardagsrummet drar jag för sÄ den blir helt i skugga. Och sovrummet Àr svalaste rummet, helt neddraget och öppet fönster nÀr jag Àr hemma, vÄgar inte nÀr jag Àr borta dÄ en viss liten katt kan borra ut sitt huvud. Men svÄrt att tvinga dom vÀlja rÀtt stÀlle
Har fÄtt i honom resten av moussen, sÄ totalt tvÄ burkar, slickandes frÄn mitt finger. Har Àven fÄtt kattmalt i smÄ mÀngder tvÄ ggr ifall det Àr lite hÄrboll/hÄrd avföring som behöver komma ut.
Men fortfarande inte krÀkts sen kl 7 imorse. Det kÀnns bra.
Nu klĂ€ttrat upp i hĂ€ngmattan högst upp i klöstrĂ€det i sovrummet. Ăr öppet precis intill.
Nicke letar inte efter sol.
Lucifer var helt tokig i solen hur varm han Àn blev. Gissar Megara blir rÀtt varm Àven hon k sin mörkbruna pÀls. För övrigt finaste fÀrgen pÄ burmor
SÄ fin hon var mNikita var en soldyrkare av rang, Megara gillar solen men lÀgger sig gÀrna i skuggan efter ett tag. Och ja, det finaste i vÀrlden Àr en brun burmapÀls i solen.
Min Àlskade Nikita med min pappas förra hund
Visa bifogad fil 146498
Jag saknar henne fortfarande sÄ det gör ont i sjÀlen.
Kattsand Àr en sÄn himla djungel. Hittar inget jag trivs med. Antingen blir det bra klumpar men Àr sÄ dammigt att det behövs gasmask vid rengöring eller sÄ Àr det relativt dammfritt men med bra klumpbildande. Gillar egentligen EverClean men det Àr alldeles för dyrt för mig. Testade pellets ett tag men trivdes inte med det. Hur sjutton ska en kunna veta vad som Àr bra eller inte Vill ha sÄ dammfritt som möjligt men det blir sÄ ohygieniskt nÀr klumparna inte hÄller ihop.
DÄ tar jag och testar den, tack för tipset.Har compact care multicat flower scent, har varit nöjd nog med den för att inte byta ut den iaf, har inte mÀrkt att den dammar allt faktiskt