Flera timmars nertid

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Bukefalos har varit onåbar flera timmar idag. Jag trodde först att det handlade om de problem vi sett lite av den senaste tiden och skickade ett mail till serverleverantören och var sedan upptagen resten av eftermiddagen.
Såg sedan att det handlade om ett annat mer omfattande problem och var osäker på hur fort det skulle gå att lösa.

Nu tror och hoppas jag att sidan skall fungera bra igen, gällande det senaste problemet.

Ledsen om det ställt till problem för er.

Jag har inte märkt nåt. Varit upptagen med annat, minns inte om jag var in på buke på fm ens … :confused:
Så ingen abstinens och panik här. :D

Jag märkte efter att ha råkat somna till efter maten. Såg ingenting

IMG_0248.webp

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 939
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 849
Senast: Derivata
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 521
Senast: Ragdoll
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 598

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Alternativ till försäkring
  • Hönstråden II
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka