Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är jag!@Piglet82 Är du min hare?
Tack snälla!Det är jag!
Om du bläddrar längst bak i det lilla blocket så finns det en ledtråd där Jag tycker det är jättesvårt med ledtrådar, har tidigare varit lite för lätta- så tänkte nåt annorlunda denna gång Blev kanske lite väl klurigt i stället..Tack snälla!
Så fina presenter Godisskallar är ju bästa godiset!
Känner mig nästan lite taskig som inte fattade ledtråden
Vad kul!Nu hittade jag knappt några bilder bara för det, men det är tänkt att man broderar fram mönster/motiv med korsstygn. Därav broderigarn till .
Har skurit ut dom själv med lasermaskin hemma. Vill jättegärna se resultatet sen när/om dom blir klara
Antingen något sånt här, eller att man fyller ut hela:
Visa bifogad fil 116393
Nuuu hittade jag den! Tittade i boken men såg det inte först. *Goddag blindstyre* Tack igen för alla fina presenter och de goda godisskallarna! Katterna (framförallt Tesla) älskar bävern Blev underbar reaktion här hemma på barnen också som hojtade BÄVLING hahaOm du bläddrar längst bak i det lilla blocket så finns det en ledtråd där Jag tycker det är jättesvårt med ledtrådar, har tidigare varit lite för lätta- så tänkte nåt annorlunda denna gång Blev kanske lite väl klurigt i stället..
Stämmer bra det Kul att du gillade detVad kul!
Ja de var verkligen söta.... och var ambitiöst att du skar ut dem själv!
På temat göra själv - gjorde du rosorna på skrivboken också? Den var ju också jättefin!
Tack igen för allt och allt jobb du lagt ned!
Vad nu, hade du ätit lakrits precis innan eller för det ska absolut inte smaka lakrits
Det är gott i alla fall . Tyckte mest det luktade honung om det de första gångerna men känner definitivt lakritston nu!Vad nu, hade du ätit lakrits precis innan eller för det ska absolut inte smaka lakrits
Honung låter mer rättDet är gott i alla fall . Tyckte mest det luktade honung om det de första gångerna men känner definitivt lakritston nu!