Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blyger var en av de sju dvärgarna
Tack igen! Jag har inte just den muggen sen innan!Chilifantasten här hemma hjälpte mig att välja från sin gedigna samling
Jag snokade mig fram till att muggen är en favorit, och att du själv gett den till någon i SS. Tyckte det var ett piffigt mönster, jag hoppas att du inte redan har det
Glad påsk!
Jag brukar inte läsa på engelska, men det ska nog gå braVarsågod!
Hoppas du mår bättre snart.
Hoppas du gillar boken, tänkte inte ens på ifall du gillar att läsa på engelska eller inte. Den är baserad/vidareutvecklad från en youtube-shorts-serie som parodiserar romantik och fantasy.
Om du, eller någon annan, är intresserad så är detta en sammanställning av alla korta videor:
Guuuuuu så korkad! *slår sig för pannan*. Så oerhört enkelt det blir med facit.Blyger var en av de sju dvärgarna
Vi skymtar förbi i filmen om Snövit, men hade (av naturliga skäl) ingen framträdande roll..
Nix pix!@mysboll min hare?
Som vanligt när det gäller gåtorGuuuuuu så korkad! *slår sig för pannan*. Så oerhört enkelt det blir med facit.
Tack! Boken är fantastiskt. Perfekt för mitt påsk-lov. Teet har jag märkligt nog aldrig smakat men läst väldigt mkt gott om det. Marmeladerna o kexen blir jättebra, precis slut.
Nej, jag är någon annans hare!@Takire är du min hare?
Ja, det är jag@Takire är du min hare?
Är inte många kvar att gissa på så du ska nog hitta din hare!Har glömt uppdatera paketöppningen
Helgen har varit hysteriskt upptagen
Men tack påskharen, men om det låg en ledtråd i paketet har jag missat den helt
Skyldig!
Stämmer bra@maalhiin du är min hare?