Jooohoooo!! Hurra!!! Ăntligen!!!Ja det Ă€r jag
Tack sÄ mycket!
Polkagrisarna Àr fruktansvÀrda! Man kan inte sluta Àta....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jooohoooo!! Hurra!!! Ăntligen!!!Ja det Ă€r jag
NEEEJ! Nu Hittade jag dig din luring!! Du ville bara jag skulle svettas lite
@netia DU Àr min tomte!!
Tusen tack! Sockarna anvÀndes igÄr och mina fötter var mycket lyckliga (att det var 7 + kan vara en bidraghande orsak men tror det mesta berodde pÄ sockarna )
Nej jag Ă€r redan avslöjad som tomte till Klara.Ăr det du @Masse
.Den var ganska lÀtt, det svÄra var att komma pÄ vem som hade haft bilderna som profilbild!
Perfekt! Kul det uppskattas!Tusen tusen tack! Boken Àr helt perfekt jag hoppas och tror den kommer hjÀlpa mig framÄt i ridningen. Har du lÀst den?
Jag har kikat lite i trÄden, och har hittat följande:Enligt min lista sÄ innebÀr det att:
Barbabelle, Grodan21 och Hagel Àr tomtar som ÄterstÄr.
Och de som Ànnu inte gissat Àr: @Snurrfian @Masse och @cewe
RĂ€tta mig om jag har fel.
Att inte orka lista ut vem av dessa tre som Àr ens egen tomte Àr inte okej. KÀnns faktiskt rejÀlt otacksamt mot den som tomtat.
KÀnner mig rÀtt less just nu, jag har annat att göra Àn att behöva polisa vuxna mÀnniskor.
/Big Santa
@hagelJag har löst det!
Hagel@ Àr min tomte.
Dessutom vÀrldens bÀsta tomte
Hoppas du blev glad . Var lite stolt över att till och med knÄpa ihop mitt livs första julrim.Jag har löst det!
Hagel@ Àr min tomte.
Dessutom vÀrldens bÀsta tomte
Delvis KL för intresseklubben:Ăr @hagel min tomte?
Jag skÀms över fÄ gissningar, men jag kommer inte in pÄ buke pÄ datorn ("Ett ovÀntat fel har uppstÄtt, försök igen"...) och det Àr hopplöst att surfa frÄn telefonen pga dÄlig tÀckning...
Har brÄkat med Telia i över en mÄnad och till en början finns det ju ABSOLUT inga störningar i omrÄdet men nÀr jag stod pÄ mig hittade de visst nÄgot... PÄ nivÄn att jag fick avdrag pÄ fakturan!
Det skulle vara ÄtgÀrdat veckan före jul men funkar fortfarande inte ordentligt...
@Hippocampus - hoppas att inte NorrlÀnningarna var för salta...Ja, det Àr jag.
Tack för det!Jag har kikat lite i trÄden, och har hittat följande:
@cewe har gissat @Barbabelle som tomte pÄ julaftonskvÀll, bekrÀftades igÄr kvÀll att gissningen var korrekt.
I onsdags bekrÀftades det att @grodan21 har tomtat för @Snurrfian.
HÀrligt!@WS6 sockorna var vÀldigt varma och gosiga och vovven hÀlsar att grisknorren var mumsig! Hon fick den nÀr jag och mina slÀktingar Ät jullunch igÄr, efter att hon gÄtt och suktat i köket vid alla förberedelser av julmaten.
Hon sÄg sÄ himla nöjd ut nÀr hon spatserade ivÀg med knorren i munnen och gömde sig för att fÄ knapra pÄ den i fred. Ifall nÄgon slÀkting hellre hade velat ha den Àn sin egen mat. BÀst att hÄlla undan godsakerna!
Mer Àn nöjd. Allt var perfekt!Hoppas du blev glad . Var lite stolt över att till och med knÄpa ihop mitt livs första julrim.