Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LĂ„ter som en god gissning!Mitt paket:
Visa bifogad fil 165670
DÄ det har presentpapper antar jag att det inte ska öppnas förrÀn pÄskafton.
Kollar du översikten eller har du klickat pÄ sjÀlva paketet? Jag har upplevt att framsidan med alla paket Àr klen pÄ att uppdateras periodvis, dÄ har paketet haft helt annan status nÀr jag klickat pÄ det.Har stÄtt i postnordsappen i flera dagar nu att jag har paket pÄ vÀg och att det skickas inom 2-3 dagar sÄ fort de fÄtt in paketet. Funderar pÄ om det Àr postnord som krÄnglar.
Blir lika om jag klickar pÄ sjÀlva paketet ocksÄ. Det stÄr att det har lÀmnats in men sedan verkar det ha fastnat.Kollar du översikten eller har du klickat pÄ sjÀlva paketet? Jag har upplevt att framsidan med alla paket Àr klen pÄ att uppdateras periodvis, dÄ har paketet haft helt annan status nÀr jag klickat pÄ det.
Vi hoppas att det bara Àr spÄrningen som hakat upp sig. Jag har sjÀlv ett paket som stÄr och tuggar i appen, med texten "Paketet hÄlls pÄ en distributionsterminal i vÀntan pÄ lösning av problemet" - men paketet levererades i sjÀlva verket för en dryg vecka sedan.Blir lika om jag klickar pÄ sjÀlva paketet ocksÄ. Det stÄr att det har lÀmnats in men sedan verkar det ha fastnat.