Secret Easterbunny 2025

• Tjatter
  • TrĂ„dstartare TrĂ„dstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 169
  • Visningar Visningar 5 674
Mitt paket:
1000010712.webp

DÄ det har presentpapper antar jag att det inte ska öppnas förrÀn pÄskafton.

Har stÄtt i postnordsappen i flera dagar nu att jag har paket pÄ vÀg och att det skickas inom 2-3 dagar sÄ fort de fÄtt in paketet. Funderar pÄ om det Àr postnord som krÄnglar.

Har stÄtt i postnordsappen i flera dagar nu att jag har paket pÄ vÀg och att det skickas inom 2-3 dagar sÄ fort de fÄtt in paketet. Funderar pÄ om det Àr postnord som krÄnglar.
Kollar du översikten eller har du klickat pÄ sjÀlva paketet? Jag har upplevt att framsidan med alla paket Àr klen pÄ att uppdateras periodvis, dÄ har paketet haft helt annan status nÀr jag klickat pÄ det.

Kollar du översikten eller har du klickat pÄ sjÀlva paketet? Jag har upplevt att framsidan med alla paket Àr klen pÄ att uppdateras periodvis, dÄ har paketet haft helt annan status nÀr jag klickat pÄ det.
Blir lika om jag klickar pÄ sjÀlva paketet ocksÄ. Det stÄr att det har lÀmnats in men sedan verkar det ha fastnat.

Blir lika om jag klickar pÄ sjÀlva paketet ocksÄ. Det stÄr att det har lÀmnats in men sedan verkar det ha fastnat.
Vi hoppas att det bara Ă€r spĂ„rningen som hakat upp sig. Jag har sjĂ€lv ett paket som stĂ„r och tuggar i appen, med texten "Paketet hĂ„lls pĂ„ en distributionsterminal i vĂ€ntan pĂ„ lösning av problemet" - men paketet levererades i sjĂ€lva verket för en dryg vecka sedan. 😅
Som sagt, vi hoppas pÄ att det bara Àr en bugg i spÄrningen. :)

I övrigt har jag spÄrat paketen fyra bukefalister (@Halcyon , @Blacksmithfarm , @AbCdE och @lil-sis) har paket att hÀmta (skicka pm om ni inte fÄtt avi!) TvÄ paket Àr fortfarande listade som pÄvÀg, och ett paket hade misslyckat leveransförsök och tas till ombud istÀllet.

Det Àr ju Ànnu ett par dagar kvar innan pÄskafton, sÄ vi hÄller alla tummar för att postnord snyter sig och levererar i tid!

Ja jag har ocksĂ„ haft app-buggar med Postnord dĂ€r det stĂ„tt "lĂ€mna in paketet" pĂ„ paket som Ă€r inlĂ€mnade och ibland levererade 😅
OcksÄ varit med om att de hoppar frÄn "inlÀmnat" til "leverans" utan att passera nÄgra andra steg typ :p

Vi hoppas att det bara Ă€r spĂ„rningen som hakat upp sig. Jag har sjĂ€lv ett paket som stĂ„r och tuggar i appen, med texten "Paketet hĂ„lls pĂ„ en distributionsterminal i vĂ€ntan pĂ„ lösning av problemet" - men paketet levererades i sjĂ€lva verket för en dryg vecka sedan. 😅
Som sagt, vi hoppas pÄ att det bara Àr en bugg i spÄrningen. :)

I övrigt har jag spÄrat paketen fyra bukefalister (@Halcyon , @Blacksmithfarm , @AbCdE och @lil-sis) har paket att hÀmta (skicka pm om ni inte fÄtt avi!) TvÄ paket Àr fortfarande listade som pÄvÀg, och ett paket hade misslyckat leveransförsök och tas till ombud istÀllet.

Det Àr ju Ànnu ett par dagar kvar innan pÄskafton, sÄ vi hÄller alla tummar för att postnord snyter sig och levererar i tid!
Yes, sĂ„g att mitt kommit fram. Ska hĂ€mta det idag.😊

Liknande trÄdar

Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 687
Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 810
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
80 288
Senast: Jeps
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
27 677
Senast: zassoo
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • HönstrĂ„den II