Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu hör inte detta riktigt till den här tråden, men att citat i inlägg skulle bytas ut är inget jag tror någonsin har hänt.Det har fungerat så tidigare och blivit rejäla diskussioner om det, men jag ser nu när jag tittar tillbaka att det var inlägg #96 jag svarade på och av någon underlig anledning ser det ut som det var @Lexa jag svarade. My bad. Sorry @Lexa men jag håller inte reda på vilka användare som är nya eller inte.
Jag har aldrig nånsin hört om det? Det låter väldigt väldigt konstigtDet har fungerat så tidigare och blivit rejäla diskussioner om det, men jag ser nu när jag tittar tillbaka att det var inlägg #96 jag svarade på och av någon underlig anledning ser det ut som det var @Lexa jag svarade. My bad. Sorry @Lexa men jag håller inte reda på vilka användare som är nya eller inte.
Du kan ju prova att vara trevlig mot alla så spelar det ingen roll ifall användaren är ny eller inteDet har fungerat så tidigare och blivit rejäla diskussioner om det, men jag ser nu när jag tittar tillbaka att det var inlägg #96 jag svarade på och av någon underlig anledning ser det ut som det var @Lexa jag svarade. My bad. Sorry @Lexa men jag håller inte reda på vilka användare som är nya eller inte.
Ja, eller så svarar jag som jag blir tilltalad.Du kan ju prova att vara trevlig mot alla så spelar det ingen roll ifall användaren är ny eller inte
Vad svamlar du om?Ja, eller så svarar jag som jag blir tilltalad.