Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag faktiskt kikat lite på footway , och undrar om någon här har Ilse Jacobsen 3/4 gummistövlar? Funderar på om de skulle duga som vinterstövlar, eller är mönstret i sulorna för dåligt för snö? Blir de för kalla även om man skulle dra på sig raggsockar om det är runt -20 grader?
LinneJag måste köpa en ny svart kofta, men det verkar vara omöjligt att hitta i ren bomull. Så vilka andra material funkar om man vill ha noppfri kofta?
Hm basic är väl i ren bomull?Jag måste köpa en ny svart kofta, men det verkar vara omöjligt att hitta i ren bomull. Så vilka andra material funkar om man vill ha noppfri kofta?
Jag beställde 3 par igår på Footway så jag kan meddela om ngn dag hur de ser ut.
Ska alltså bara ha ett par men jag är osäker på vilka jag gillar bäst.
Det jag vet är att det finns en typ av fleecefider att köpa till (dock inte på
Footway) som jag själv tänkte köpa till när det blir kallare.
Finns vita och svarta
Har skorna anlänt ännu?
Jag har shoppat ovanligt mycket kläder till mig själv de senaste två månaderna. Köper oftast hästgrejer och ridkläder
Har köpt ett gäng med nya underkläder (Ginas nya modell ), toppar och vardagströjor, linnen för utekvällar, nya jeans, två par sneakers, väskor, halsdukar och mössa, två kappor och en vinterparkas. Nu är jag nöjd med garderoben
Vad är det för nu modell från Gina?
Sitter och funderar över framtida klädinköp (inför hösten alltså) och vill gärna veta vad du planerar att köpa
Själv vill jag ha ett par boots, gärna cognacsgärgade, ett par snygga gummistövlar, ett par mörkblå jeans med bootcut, ett par mörkblå stuprörsjeans. En tjock väst, softshelljacka ochen ny mössa.