Klädinköp

Nu har jag faktiskt kikat lite på footway :p, och undrar om någon här har Ilse Jacobsen 3/4 gummistövlar? Funderar på om de skulle duga som vinterstövlar, eller är mönstret i sulorna för dåligt för snö? Blir de för kalla även om man skulle dra på sig raggsockar om det är runt -20 grader?

Nu har jag faktiskt kikat lite på footway :p, och undrar om någon här har Ilse Jacobsen 3/4 gummistövlar? Funderar på om de skulle duga som vinterstövlar, eller är mönstret i sulorna för dåligt för snö? Blir de för kalla även om man skulle dra på sig raggsockar om det är runt -20 grader?

Jag beställde 3 par igår på Footway :o så jag kan meddela om ngn dag hur de ser ut.

Ska alltså bara ha ett par men jag är osäker på vilka jag gillar bäst. :p
Det jag vet är att det finns en typ av fleecefider att köpa till (dock inte på
Footway) som jag själv tänkte köpa till när det blir kallare.

Svart%20Ilse%20Jacobsen%20-%20Sokker%20-%20Fleece%20Lange%20St%20vlar%20M%20L%20XL%20XXL%20Dam%20Light%20green%20Underkl%20der%20-%20Strumpor%20Strumpbyxor%203798472L7L%202965.jpg

Finns vita och svarta

Jag måste köpa en ny svart kofta, men det verkar vara omöjligt att hitta i ren bomull. Så vilka andra material funkar om man vill ha noppfri kofta?

Jag beställde 3 par igår på Footway :o så jag kan meddela om ngn dag hur de ser ut.

Ska alltså bara ha ett par men jag är osäker på vilka jag gillar bäst. :p
Det jag vet är att det finns en typ av fleecefider att köpa till (dock inte på
Footway) som jag själv tänkte köpa till när det blir kallare.

Svart%20Ilse%20Jacobsen%20-%20Sokker%20-%20Fleece%20Lange%20St%20vlar%20M%20L%20XL%20XXL%20Dam%20Light%20green%20Underkl%20der%20-%20Strumpor%20Strumpbyxor%203798472L7L%202965.jpg

Finns vita och svarta

Har skorna anlänt ännu? :D

Jag har shoppat ovanligt mycket kläder till mig själv de senaste två månaderna. Köper oftast hästgrejer och ridkläder :D

Har köpt ett gäng med nya underkläder (Ginas nya modell :love:), toppar och vardagströjor, linnen för utekvällar, nya jeans, två par sneakers, väskor, halsdukar och mössa, två kappor och en vinterparkas. Nu är jag nöjd med garderoben :p

Jag har shoppat ovanligt mycket kläder till mig själv de senaste två månaderna. Köper oftast hästgrejer och ridkläder :D

Har köpt ett gäng med nya underkläder (Ginas nya modell :love:), toppar och vardagströjor, linnen för utekvällar, nya jeans, två par sneakers, väskor, halsdukar och mössa, två kappor och en vinterparkas. Nu är jag nöjd med garderoben :p

Vad är det för nu modell från Gina?

Sitter och funderar över framtida klädinköp (inför hösten alltså) och vill gärna veta vad du planerar att köpa :)

Själv vill jag ha ett par boots, gärna cognacsgärgade, ett par snygga gummistövlar, ett par mörkblå jeans med bootcut, ett par mörkblå stuprörsjeans. En tjock väst, softshelljacka ochen ny mössa. :love:

Lång ullkappa. Helst 150 cm i längd, utan sprund. Fickor vill jag ha osynliga i sömmen. Rejäl krage, rejäl längd på ärmarna, gärna ner till knogarna.

Letat i många år, men det har inte varit modernt. Börjar se fler kappor nu så förhoppningen är högre att lyckas.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu har jag, borträknat lite semester, jobbat i åtta veckor på mitt nya jobb. Och jag kan bara inte få mig att känna att jag trivs. :(...
Svar
16
· Visningar
2 609
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 662
Senast: Fraegd
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 139
Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 706
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppsittningspall?!