Beslutsångest, hästköp eller inte?

Så här en månad senare vill jag bara kika in och säga att det känns så himla bra. Jag är glad varje dag och tycker inte att det känns speciellt stressigt eller ångestfyllt alls. Hundarna hinns med utan problem och ekonomin ser hittills stabil ut. Tack snälla alla för att ni fick mig att våga. :heart

Så här en månad senare vill jag bara kika in och säga att det känns så himla bra. Jag är glad varje dag och tycker inte att det känns speciellt stressigt eller ångestfyllt alls. Hundarna hinns med utan problem och ekonomin ser hittills stabil ut. Tack snälla alla för att ni fick mig att våga. :heart

Vad roligt att du uppdaterade och vi fick höra hur det känns. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 979
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 488
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 742
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
3 590
Senast: Johannna1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka