R
Raderad medlem 19815
Jag har läst någonstans att det kan gå att operera.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl kanske inte självklart effektivt i varje fall skulle jag tro, men om man som jag i princip alltid utvecklar symtom i samband med sex så kan det vara effektivt att ta en tablett i samband med att man utsätter sig för ett sådant högriskprojekt. Jag tar furadantin i reducerad dos från standard. Har du urologkontakt? Eller kanske möjligtvis gynkontakt? Jag skulle tippa på att upprepade njurbäckeninflammationer ska hanteras på den nivån
På vilket sätt spelar det roll om hon bryr sig eller inte utifrån att hon följer ordinationen som hennes läkare gett henne? Bakterierna blir väll resistenta oavsett hur mycket @Hallonsoda bekymrar sig eller inte bekymrar sig? Den som borde bekymra sig är väll möjligen Hallonsodas läkare.det dumma är möjligen att uttrycka sig som om man inte bryr sig om eventuell resistensutveckling.
Jag har en ny partner och har redan fått UVI Har läst att det kan gå över när kroppen vant sig vid den nya, men med tanke på att mitt förra förhållande var i princip 2år av konstant UVI så har jag inga större förhoppningar.
Jag har tidigare fått Hiprex utskrivet och har nu börjat med det igen. Läste dock nyss att det tydligen inte har så stor effekt mot återkommande infektioner (märkte skillnad förra gången jag tog det vad jag kommer ihåg, men hade ändå minst en UVI i månaden). Jag har även fått mer ångest sista dagarna och funderar på om Hiprex kan påverka andra mediciner. Är det någon som vet något?
På vilket sätt spelar det roll om hon bryr sig eller inte utifrån att hon följer ordinationen som hennes läkare gett henne? Bakterierna blir väll resistenta oavsett hur mycket @Hallonsoda bekymrar sig eller inte bekymrar sig? Den som borde bekymra sig är väll möjligen Hallonsodas läkare.