Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Nu behöver jag bukehjälp, eftersom jag inte vet hur sjutton vi ska gå vidare med saker och ting. I min släkt finns en person som är...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 023
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Tips mot torra, tråkiga händer? Nu när det blir kallare igen så börjar händerna kännas som sandpapper. Jag använder en halvfet kräm...
2
Svar
37
· Visningar
2 012
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska göra. Livet krisar. Jag har alltid stått pall för allt. Men den här veckan har jag bara varit på jobbet 3...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 083
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Jag är beroende av Celsius. Dricker en om dagen. Händer att det blir två. Om man för enkelhetens skull säger att dom kostar 20kr styck...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
8 737
Senast: Thrillie
·
Kropp & Själ Nu är det så att jag går i min mörka period min morfar gick ju bort i somras så jag går genom en sorgeprocess det är inte kul alls men...
Svar
6
· Visningar
845
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Någon som har tips på gott te man kan dricka på kvällen, utan koffein? Har läst om kamomillte men jag är lite kräsen med smak.. Hade...
2
Svar
37
· Visningar
2 542
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Ännu en själslig tråd om lakan, men den här gången undrar jag hur du hanterar dra-på-lakan, detta jäkla otyg? (Jag vet att @honung...
2
Svar
20
· Visningar
1 609
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Läste någonstans att det kan bero på näringsbrist att en får detta. Är det någon här som vet vad jag lider brist på i så fall? Har...
Svar
13
· Visningar
3 305
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 295
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Jag har fått hälsporre. Fast i främre trampdynan under lilltån. Det är ju inte direkt akut på något sätt. Och då undviker jag helst...
Svar
3
· Visningar
503
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Hej! Sen ungefär ett halvår sedan, så började jag att tvätta händerna väldigt mycket, t. ex : När jag tagit i telefonen, min väska, min...
Svar
6
· Visningar
757
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Jag har precis drabbats av ryggskott, igen.. Senast var i början på juni. I slutet av februari fick jag nå ischiasproblem. Är det här...
Svar
3
· Visningar
531
Senast: lisa412
·
Kropp & Själ Har fått nackspärr (tror jag?) på sidan av nacke/hals. Går ner i axeln/skuldra/framsida. Gör väldigt ont bakom örat och ner. Började i...
Svar
14
· Visningar
1 853
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Jag har tagit blodprover som allt visade sig vara normalt förutom Homocystein värdet som var förhöjt till 20 B12 värdet var 219 Jag...
Svar
8
· Visningar
1 529
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Ligger vaken och är lite paranoid utan någon att prata med, så skriver här... Jag har haft problem med min höft i ca 6 år och ryggen...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 651
Kropp & Själ Sen i maj har jag smärtproblem som bara blir värre och jag orkar inget. Min ork blir bara sämre och jag kan inte gå uppför en trappa...
Svar
10
· Visningar
600
Senast: svea
·
Kropp & Själ Jag vill komma igång med träning utöver mina hundpromenader. Har i omgångar försökt med gym/gruppträning men det blir i realiteten max...
Svar
2
· Visningar
492
Senast: Lejanna
·
Kropp & Själ I den fabulösa dejtingtråden kom det upp ett synnerligen intressant ämne, nämligen känslor och hur man ska eller ska inte agera på dem...
2
Svar
25
· Visningar
1 662
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Jag funderar på om jag skulle skämma bort mig själv genom att gå och få en massage. Det finns en massör en bit bort och det som erbjuds...
Svar
12
· Visningar
1 361
Kropp & Själ Sedan ett par veckor tillbaka har mitt ena ögonlock börjat flagna. Varje morgon när jag vaknar är det sjok av hud som har lossnat. Huden...
Svar
6
· Visningar
1 987
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama