Hallucinationer.

Trist resultat men skönt att den blev gjord. Det kan ta tid med remisser men jag tycker att det här borde vara ett hyfsat prioriterat ärende, det borde även kunna vara möjligt att få utökade insatser från hemtjänsten beroende med tanke på det försämrade läget. Ta hand om dig. Njut av glassen och hundarna
Jo.. Jag skulle fylla i en blankett också. Det stod massor av påståenden där och min uppgift var att kryssa i hur väl de stämde in på personen, ungefär. Det var många sidor med sådant och bara något enstaka påstående som inte passade in eller där jag inte visste läget riktigt... Så tja.. Något lär göras i alla fall.

Nu har vi varit på VC och gjort en minnesutredning... Med tanke på att personen lyckats glömma varför vi ens skulle dit, så tja, det var bra att den blev gjord.

Det känns utan tvekan som om det här kan vara början på något som går i rätt riktning, men herregud vad tungt det är att höra hur personen får uppgifter som borde vara enkla att utföra och se hur hen verkligen inte klarar av att lösa dem :(

Nu ska jag äta glass och hoppas att det går snabbt att få remiss till nästa del av undersökningen.
Superbra att ni fångat upp det, även om resultatet inte är roligt. Ta hand om dig själv i allt också.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
15 028
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 110
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb 1. Min chef verkar inte kunna skriva ett arbetsgivarintyg, tim-antalet ser inte ut att stämma. På två av månaderna ser det ut att vara...
Svar
0
· Visningar
679
Senast: emma74
·
Skola & Jobb Idag insåg jag att det här inte är hållbart längre. Jag gillar mitt jobb, mina kollegor och är duktig på det jag gör. Tyvärr finns det...
Svar
15
· Visningar
2 045
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama