Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ni som är sådär pigga och fulla med energi - var är er hemlighet? Vad äter ni och vad äter ni absolut inte? Hur sover ni? Hur tänker ni...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
8 480
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Idag fick jag en riktigt märklig räkning. Jag har idag alltså fått en räkning för ett uteblivet besök hos psykiatrin i slutet av...
Svar
6
· Visningar
1 005
Senast: Tokyo
·
Kropp & Själ Jag håller på att bli tokig! I våras och somras var mitt hår riktigt bra. Tvättade det ca 2 ggr i veckan och det höll sig fräscht mellan...
Svar
10
· Visningar
1 629
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Hur bra minne har ni? Jag har så dåligt minne, jag kommer inte ihåg saker, varken saker som händer nu vad jag tex ska handla mm eller...
Svar
11
· Visningar
554
F
Kropp & Själ Fler här som haft sjukdomen eller har erfarenhet av den? Åkte in akut i måndags och var inlagd fram till torsdag morgon. EKG, ultraljud...
2
Svar
33
· Visningar
5 615
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Kontorsråtta sen 10-12 år, spänd nacke/axlar/rygg har varit standard länge. Nu har jag fått ONT. Vad gör jag, konkret. Vilka övningar...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 480
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Ni vet såna där färgglada "korvar" som används som flythjälpmedel och för lek i simhallar, var kan man köpa sådana? Någon som vet?
Svar
7
· Visningar
803
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Någon som opererat detta och har erfarenheter att dela med sig av? Hur är funktionen efter operationen? Är ärret ok? (Såg en hel del...
Svar
4
· Visningar
876
Senast: Casteloro
·
Kropp & Själ Jag hade en utlandsresa på gång, men pga avsaknad av hästvakt blir den inte av. Hade sett fram emot den jättemycket, så nu behöver jag...
2
Svar
30
· Visningar
2 484
Senast: Habina
·
Kropp & Själ dags att ge upp och inse verkligheten...jag kissar på mig när jag nyser, skrattar eller hostar. Men det känns som om ena benet är i...
2
Svar
21
· Visningar
2 001
Senast: Hoarfrost
·
Kropp & Själ Var till Gyn idag. På ett ÅB, eftersom jag äter Cerazette sedan ca 4 månader tillbaka. Nu ska jag få en spiral insatt, den 6 november...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 406
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Sitter med lite panik här. Har länge haft problem med jättemycket mensvärk och försökt bli utredd för endometrios då jag har haft...
Svar
3
· Visningar
1 165
Senast: Triangul
·
Kropp & Själ Jag var ordentligt sjuk för ett tag sedan och fick då utskrivet Giona och Airomir då jag hade tungt med andningen. Nu är jag frisk sedan...
Svar
8
· Visningar
758
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Ja, besöker ni kyrkogårdar eller minneslunder under Alla Helgonahelgen? Varför, varför inte?
2
Svar
27
· Visningar
911
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag börjar verkligen känna mig så trött på att ständigt ha ont någonstans. Jag kan inte inte minnas när jag senast hade en dag utan...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 718
Senast: Novalisa
·
Kropp & Själ Jag är en sån där som bara kan ha fleecemössor för att alla andra kliar i pannan. Ni som är likadana, kan ni ha de där "nya" tunna...
Svar
11
· Visningar
2 429
Kropp & Själ Jag är i Grekland och har därför kunnat köpa melatonin receptfritt, skulle gärna vilja höra lite erfarenheter. (Jag har läst i fass, det...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
22 101
Senast: vackerdag
·
Kropp & Själ Får några envisa tröttsamma hårstrån i ansiktet och främst under hakan. Någon som har tips på en riktigt bra ansiktsepilator?
Svar
7
· Visningar
871
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Nu är den ljusa, varma tiden förbi. Dags att ställa tillbaka tiden till mörker, kyla, slask och vakuum. Jag känner redan nu att det...
2
Svar
31
· Visningar
1 549
Senast: clusia
·
R
Kropp & Själ Eller vad man nu ska kalla det. Jag har hamnat i en sits som jag inte riktigt varit i tidigare och skulle gärna vilja bolla det här...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
9 676
Senast: Raderad medlem 6459
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar