Hur prioritera (i relation)?

Blev det någon resa @niphredil ? Min drömresa blev inte av (ännu) med musikgänget. Hoppas om något år. Finns kvar på tapeten sas :-) Dock kortare festivalresa blev av och en till är planerad till nästa år! Dock betydligt mer inom budget.
Det skulle bli men av olika skäl kunde jag inte åka (fullkomligt orelaterat till maken!).

Hoppas du får det fint på dina resor! Jag har typ tio drömresor på lager som jag hoppad komma i väg på inom de närmaste åren :).

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 001
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 809
Senast: Oh_really
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 806
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 900
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar