inkontinens...

Nej, INTE knipa av kisstrålen. Det är INTE bra. Däremot ska man använda samma muskler som om man skulle knipa av kisstrålen.

Jag menade såklart inte att knipa av varje toabesök.
Det är bara ett test på hur starka musklerna är.

Om Ts klarar att knipa av kisstrålen så är det nog inte stärkning av muskler som är problemet.

Dessutom är det otroligt svårt att hitta knip musklerna utan detta ''test'', tycker iallfall jag.
Jag knep helt fel och klagade över detta till psykologen och hon sa detta med knipa av kissstrålen och nu kan jag!

Ursäkta igen för otydligheten:)

Mamma får botoxbehandling för sin inkontinens, fungerar jättebra men man måste behandla på nytt när botoxen släpper. Hon kontaktade vc och blev remitterad vidare på något sätt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: miumiu
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 159
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 020
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar