Idag fick jag besked på mina provsvar. Som jag trodde så visade dem inget. Läkaren pratade om att jag skulle försöka distrahera mig och inte tänka på smärtan för att den skulle gå över. Är liksom det jag gjort nu de senaste 6-7 åren, ignorerat och kört på ändå. Nu skulle vi avvakta. Har bokat in massage nästa vecka, vilket jag inte tror kommer hjälpa, har gått en del på det innan och det var mest smärtsamt men känner att jag måste göra ngt. Jag kan liksom inte höra av mig igen om några månader och säga att det inte är bättre utan att ha försökt med ngt själv känns det som. Fast jag vet inte riktigt vad mer jag ska försöka med egentligen, går till kiropraktor, varit hos sjukgymnast, köpt ny bättre madrass och bättre kuddar (vaknar hela tiden på nätterna vilket jag tror har med smärta att göra), håller igång med ridningen och lättare träning och tar alldeles för mkt smärtstillande.
Får väl smälta detta och samla lite kraft och se hur jag ska göra nu. Känns så hopplöst. I torsdags hade jag varit i stallet, longerat hästen och sedan gått en kort runda med hunden. När jag kom hem kom det ett litet hugg i ryggen och sedan var det kört, så galet ont hela natten och fram till lördag fm då det släppte lite. Klarade inte av att jobba utan gick hem efter lunch.
I söndags skulle jag ut och jogga lite (mkt lätt jogging) och fram tills igår hade jag så ont i framfoten och fotleder med lite domningar. Dessutom så trött hela måndagen. Idag är det baksidan på låren, axlar, bröstmuskler och skulderregion som värker. Är så trött på det och känner mig rätt uppgiven för tillfället....
Får väl smälta detta och samla lite kraft och se hur jag ska göra nu. Känns så hopplöst. I torsdags hade jag varit i stallet, longerat hästen och sedan gått en kort runda med hunden. När jag kom hem kom det ett litet hugg i ryggen och sedan var det kört, så galet ont hela natten och fram till lördag fm då det släppte lite. Klarade inte av att jobba utan gick hem efter lunch.
I söndags skulle jag ut och jogga lite (mkt lätt jogging) och fram tills igår hade jag så ont i framfoten och fotleder med lite domningar. Dessutom så trött hela måndagen. Idag är det baksidan på låren, axlar, bröstmuskler och skulderregion som värker. Är så trött på det och känner mig rätt uppgiven för tillfället....