Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Okej, jag har klantat mig. Larmet ringde vid 23 för att påminna om min blodtrycksmedicin och poff så kom jag på att jag ska ju kolla...
Svar
7
· Visningar
657
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Hej alla! Ni som har glasögon, vad har ni för bågar? Vore kul att se =) Vore kul att se alla vad ni har, men så skulle jag också vilja...
Svar
0
· Visningar
2 284
Kropp & Själ Jag vill ge min man en fitness tracker i födelsedagspresent/julklapp. Han fyller år strax innan jul, vi brukar inte ge varandra så...
Svar
0
· Visningar
262
Senast: majola
·
Kropp & Själ Går bihåleinflammation över av sig själv eller måste man ''göra något''? Har haft det i över en vecka nu och det blir inte bättre...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Var ute som vanligt i morse och longerade två hästar, mockade, släppte ut, gick in och drack kaffe och nu när jag ska börja röra på mig...
Svar
5
· Visningar
4 134
Senast: Asa_S
·
Kropp & Själ Jag vet inte var jag ska börja. Jag vill inte riskera att någon ska känna sig uthängd så jag försöker skriva så generellt som möjligt...
Svar
3
· Visningar
1 711
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Nej, jag vill inte starta en diskussion utan försöker hitta fakta i ämnet. Hur psykologins trender speglas av hur samhället förändrats...
Svar
12
· Visningar
1 110
Senast: honung
·
R
Kropp & Själ Jag ansökte nyligen om att byta efternamn och såg idag när jag loggade in på min universitetsutbildning att universitetet fått mitt nya...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 190
Senast: Miks
·
  • Omröstning Omröstning
Kropp & Själ Undrar hur vanligt det är med tandsten egentligen. Själv har jag under mina 40 år aldrig haft tandsten. Folk brukar bli förvånade när de...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 843
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Köpt ett par Meindl Kansas Lady i nubuck som ska gå in. Säljaren sade inget om att de skulle gås in på nått speciellt sätt (dock inte ge...
Svar
6
· Visningar
592
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag har den senaste tiden besvärats av att jag börjar lukta svett snabbare än vanligt efter en dusch. Jag känner att jag egentligen...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 799
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ nästan varje gång jag är hos tandläkaren funderar jag på att skapa en liknade tråd. Nu i förra veckan blev jag korsförhörd igen, när jag...
2
Svar
29
· Visningar
2 903
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Jag behöver köpa nya mjukisbyxor och behöver tips! Jag vill att de ska hålla länge utan att bli noppiga! De ska ha resår/muddar längst...
2
Svar
32
· Visningar
3 246
Kropp & Själ Eftersom min förra tråd spårade ur så startar jag en ny som enbart ska handla om min kommande flytt. Igår la kroppen och hjärnan av helt...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
14 478
Senast: åke
·
Kropp & Själ Behöver tips igen, som alltid när jag ska köpa nåt^^ Finns ju för mycket att välja på! Jag har aldrig ens provat en ögonfransböjare...
Svar
18
· Visningar
1 016
Kropp & Själ Jag skaffade linser för ett par veckor sedan, det var kanske 10 år sedan sist och det var ju sådär att se sin spegelbild igen. 1) jag...
2
Svar
29
· Visningar
3 052
Kropp & Själ Varning långt inlägg... Jag har ett jättejobbigt problem som jag sökt hjälp för - men läkarna hittar inget fel. Jag har (vad jag kallar...
2
Svar
28
· Visningar
10 035
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Lång historia kort jag har en visdomstand som jävlats sedan i måndags. Ska till tandläkaren på torsdag för att förhoppningsvis dra ut...
Svar
4
· Visningar
673
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Blev riven av ena katten i natt. Ett rejält rivmärke tvärs över ögonlocket och en liten rispa i mitten. Själva rivmärket är svullet och...
Svar
8
· Visningar
1 623
Senast: åke
·
Kropp & Själ Jag tycker att jag fått allt sämre hållning de senaste åren, att jag liksom kutar med ryggen kring skuldrorna framförallt. Jag sitter ju...
Svar
15
· Visningar
1 932
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama