Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Var ute som vanligt i morse och longerade två hästar, mockade, släppte ut, gick in och drack kaffe och nu när jag ska börja röra på mig...
Kropp & Själ
Jag ansökte nyligen om att byta efternamn och såg idag när jag loggade in på min universitetsutbildning att universitetet fått mitt nya...
Kropp & Själ
Undrar hur vanligt det är med tandsten egentligen. Själv har jag under mina 40 år aldrig haft tandsten. Folk brukar bli förvånade när de...
Kropp & Själ
Köpt ett par Meindl Kansas Lady i nubuck som ska gå in. Säljaren sade inget om att de skulle gås in på nått speciellt sätt (dock inte ge...
Kropp & Själ
nästan varje gång jag är hos tandläkaren funderar jag på att skapa en liknade tråd.
Nu i förra veckan blev jag korsförhörd igen, när jag...
Kropp & Själ
Eftersom min förra tråd spårade ur så startar jag en ny som enbart ska handla om min kommande flytt.
Igår la kroppen och hjärnan av helt...
Kropp & Själ
Varning långt inlägg...
Jag har ett jättejobbigt problem som jag sökt hjälp för - men läkarna hittar inget fel. Jag har (vad jag kallar...
Kropp & Själ
Blev riven av ena katten i natt. Ett rejält rivmärke tvärs över ögonlocket och en liten rispa i mitten. Själva rivmärket är svullet och...
Kropp & Själ
Jag tycker att jag fått allt sämre hållning de senaste åren, att jag liksom kutar med ryggen kring skuldrorna framförallt. Jag sitter ju...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.