Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Om en dryg månad är det dags att flyga igen och ångesten börjar krypa på. Jag har redan varit vaken flera nätter och spenderat alldeles...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
16 986
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Finns det något träningsställe söder om Stockholm eller i City som erbjuder "klippkort" och i så fall vilken typ av träning? Jag behöver...
Svar
1
· Visningar
509
Kropp & Själ Anonymt nick. Gör som andra. Varnar för långt inlägg. Jag har inga som helst bekymmer i världen e g e n t l i g e n men mår piss. Var...
2
Svar
31
· Visningar
2 659
Senast: Estrella
·
Kropp & Själ Tänd ett ljus för min älskade pappa som skulle ha blivit 65år i dag han är saknad. Minns hans skratt och röst även hans skicklighet på...
Svar
5
· Visningar
446
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Skulle hämta en vit hink från tvättstugan idag men höll på att dö eftersom det var en jättespindel i hinken...Hur ska jag nu kunna...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 868
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Ja, rubriken beskriver min fråga, hur får jag fart på magen? Jag äter ett gäng mediciner mot min fibro och minst en av dem har...
2
Svar
30
· Visningar
3 797
Senast: Girasol
·
Kropp & Själ Varför skrik-gråter inte vuxna som barn gör? Är man sällan lika ledsen, eller är det något man lär sig att man inte ska göra? Är det...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 504
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Nytt namn samma koncept :D Rubriken säger det mesta, vi skriver om träning, kost och hälsa, typ i den ordningen. Mest träning på senaste...
99 100 101
Svar
2 014
· Visningar
85 087
Kropp & Själ Bakgrund: Jag är kassör i en förening som har en fantastisk ordförande. Otroligt engagerad, har massor med kontakter, känner "alla" på...
2
Svar
35
· Visningar
2 305
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Kära buke, hjälp mig att leka läkare för en stund är ni snälla :p Jag har idag plötsligt börjat få ont i gommen när jag sväljer. Antog...
2
Svar
23
· Visningar
14 632
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Jag vet att det just ju känns extra jobbigt med allt för att det är mitt i natten och jag är extremt trött. Inget blir ju någonsin...
2
Svar
26
· Visningar
5 044
Senast: BornAgain
·
Kropp & Själ När livet är skit? Vad gör man? Jag har inget jobb Jag funderar på om sambon och jag är rätt för varandra Jag funderar på barn, det är...
Svar
7
· Visningar
1 485
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Jag har sen jag skiljdes haft så svårt för julen. Och jag har svårt att sätta ord på varför. Och har lite svårt att prata om det med...
2
Svar
30
· Visningar
2 276
Kropp & Själ Jag har tänkt på en sak, vet folk överlag om hur dom ser ut? Att man uppfattar sig så som andra gör? Det är ju egentligen omöjligt att...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
12 985
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Att palmolja är dåligt för miljön är ju ingen hemlighet. Men hur är det med ekologisk palmolja? Är det lika illa? Anledningen till...
Svar
3
· Visningar
484
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Det här kanske är en jättedum fråga, men ska man även tvätta håret med hibiscrub? En annan fundering är angående det här med att man...
2
Svar
29
· Visningar
5 455
Senast: Emiro
·
Kropp & Själ Hej! Har ni rest under sjukskrivning? Jag är sjukskriven fram till 21 dec och beräknas kunna gå tillbaka och jobba som vanligt efter...
Svar
3
· Visningar
1 973
Kropp & Själ För att göra en lång historia kort. Varnar för svammel. Inte sovit något i natt. I december -16 fick jag barn. Mitt första. Hade en...
2
Svar
30
· Visningar
3 351
Senast: et_flickan
·
Kropp & Själ Börjar med att skriva att jag vet att ingen kan veta, men jag ventilerar gärna och kollar om någon har liknande erfarenheter. Pappa är...
Svar
15
· Visningar
1 772
Senast: Korven
·
P
Kropp & Själ Jag har börjat notera att min 16-årige son ev. har ärvt sin fars mindre positiva sidor :crazy: Hans far har många tecken på narcissism...
2
Svar
35
· Visningar
2 333
Senast: Lipperta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar