Men äsch då. Var har de duktiga massörerna gått?Det var en utbildning på stället som skulle vara "störst och bäst" i landet, därav att jag valde den. Blev måttligt imponerad men vet att många andra är jättenöjda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men äsch då. Var har de duktiga massörerna gått?Det var en utbildning på stället som skulle vara "störst och bäst" i landet, därav att jag valde den. Blev måttligt imponerad men vet att många andra är jättenöjda.
Nä alltså, det enda kravet jag har på ett jobb är att det ska fungera, att jag klarar uppgifterna, får en lön som går att överleva på, inte går in i väggen pga otrevlig arbetssituation eller liknande och att det tidsmässigt går att få fungerande med hundarna på något sätt. Sedan vad det är för jobb, det spelar verkligen ingen som helst roll.Men fråga. Det värsta som händer är ett nej. Men pengar är rätt bra att ha. Kan du inte ha ett ”vanligt” jobb då? Ekonomi? Hemtjänst? Hr? Restaurang? Vården? Jag vet inte, men antingen är du ekonomiskt oberoende och då skulle jag se till att skaffa ett boende jag trivs med, annars skulle jag börja jobba för det.
Man måste knte älska sitt jobb, men det är ju bra om man trivs. Jag har ett på pappret tråkigt jobb som jag tycker är kul.
Nä alltså, det enda kravet jag har på ett jobb är att det ska fungera, att jag klarar uppgifterna, får en lön som går att överleva på, inte går in i väggen pga otrevlig arbetssituation eller liknande och att det tidsmässigt går att få fungerande med hundarna på något sätt. Sedan vad det är för jobb, det spelar verkligen ingen som helst roll.
Nu har jag i alla fall ägnat en stund åt att kolla annonser och har hittat några jobb som jag ska söka. Några jobb i närheten som inte är "vanliga kontorstider", där arbetsuppgifterna borde fungera fint och i de fall där lönen nämns så verkar den bra. Sitter hos min mor nu, men när jag väl kommer hem ska jag försöka ta tag i att skriva någon ordentlig ansökan till åtminstone något av jobben... Får lätt sådan jäkla prestationsångest av att skriva ihop något, men det är ju troligare att jag får jobben med en dålig ansökan än att jag får något jobb utan att söka det...