Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Detta hände någon vecka innan sommarlovet 1987. Platsen var kvarnbergsskolan, Huddinge. En stor rektangulär byggnad med tre våningar...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 306
Senast: vallhund
·
F
Kropp & Själ Jag ska fylla det med mer kärlek till mig själv. Jag ska träna mig själv och mina hundar, ta min examen, sälja boendet och investera i...
2
Svar
29
· Visningar
1 398
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Igår var jag med om en liten olycka ( läs hästspark) och besökte akuten. Nu behöver jag läkarjournalen till mitt försäkringsbolag. Hur...
Svar
9
· Visningar
776
Senast: IsisEm
·
Kropp & Själ Är det någon som har oturen att ha erfarenhet av hjärntumörer och vill dela med sig? Kanske finns det någon med en solskenshistoria? En...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 700
Senast: HeleneK
·
Kropp & Själ Jag har genom åren testat både 5:2 och viktväktarna, tycker båda funkar och att det finn positiva och negativa grejer med båda sätten...
Svar
7
· Visningar
1 531
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Jag undrar om någon här har träffat en släkting som haft alzheimers och förmodligen inte kommit ihåg en? Hur var det? Nu när mormor...
2
Svar
20
· Visningar
1 661
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Ännu en klådtråd idag, men ej om underliv. Jag har senaste 2-3 veckorna haft klåda på kroppen. Överallt utom i ansikte, hårbotten...
Svar
17
· Visningar
1 763
Senast: Retina
·
Kropp & Själ Jag är extremt torr såhär vintertid. Blir smärtsamt påmind om det varje gång jag duschar, hela jag blir röd och det kliiiaaar och...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 075
Senast: Solvira
·
Kropp & Själ Hur mycket är pengar värda när orken är slut?
Svar
14
· Visningar
797
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ eller inte? Okej, behöver inte toughlove här utan enbart att skriva denna tråd var svårt nog och jag är inte nykter. Vet inte om...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Är det någon här på Buke som testat/använder NOOM för viktnedgång? Det låter himla bra, att det inte bara är kaloriräkning utan den...
Svar
5
· Visningar
2 892
Senast: Javan
·
Kropp & Själ Behöver lite tipps om hur jag ska bli fri från detta. Har varit förkyld med hög snor tillverkning i flera veckor tror 4 veckor nu, har...
Svar
15
· Visningar
760
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Är det någon som har gjort det här och vad använde ni då? Blev ni nöjda? Jag köpte för några år sedan ett tandblekningskit hos...
Svar
1
· Visningar
463
Kropp & Själ Lång text men jag behövde få ur mig det här och det är så många delar som spelar in att det inte gick att få det kortare, lämnar ut mig...
2
Svar
37
· Visningar
6 178
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Det verkar vara helt hopplöst att få. Jag väntar och väntar men inget händer. Jag rasade mentalt ganska snart efter att semestern tog...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 821
Senast: akleja
·
Kropp & Själ Har haft kliande hårbotten i typ två år och testat alla receptfria som finns utan resultat. Bytte till Maria Nila head and hair heal nu...
2
Svar
35
· Visningar
3 492
Senast: touche
·
Kropp & Själ Finns det någon här som bor ensam i hus? Eller har egen gård? Hur funkar det? Jag har alltid trott att man måste vara två för att få...
2
Svar
23
· Visningar
2 655
Kropp & Själ Är det någon som har erfarenhet av förmaksfladder, i hjärtat alltså? Min man har detta nu, andra gången inom loppet av en vecka. Han...
2
Svar
24
· Visningar
2 196
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 474
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag har gått på olika former av yoga av och till senaste åren, provat olika former av meditation etc och funderar på att gå en...
Svar
0
· Visningar
362
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama