Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ På grund av en, vad jag tror kommer bli, självutlämnande tråd har jag valt att göra ett anonymt konto. Det är inte hela världen om någon...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 975
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Jag har kotkompressioner på 2 ställen fick jag reda på i våras. Kommer dessa vålla mig problem i framtiden? Eller är det nått som var...
2
Svar
21
· Visningar
2 428
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter här. Tycker inte jag gått ner något den här veckan eftersom jag legat stilla sedan i måndags, men eftersom jag har...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
20 547
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Vet inte hur pinsamt detta kommer vara, men riktigt mycket. Ni behöver inte svara någonstans men skulle varit sjukt skönt att äntligen...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 183
Senast: Silkisif
·
Kropp & Själ Börja träna mer? träna mindre? Äta mer? Något specifikt man ska äta? Mental träning? Homeopati? Stanna inne och dricka te är inte helt...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 474
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Håller på att blondera mig med mood ultrablond extra Men det var nytt recept sen jag blonderade mig sist. Med det förra kunde jag köra...
Svar
7
· Visningar
1 386
Senast: MM
·
Kropp & Själ Jag är bara nyfiken vad alla har för rumstemperatur i sovrummet ? Något jag kom att tänka på från frysa tråden är att när jag varit i...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
3 715
Senast: Sol
·
Kropp & Själ någon som gjort det? Jag har blivit erbjuden att göra detta för att minska eller helt ta bort blödningarna (om det fungerar förstås)...
2
Svar
22
· Visningar
16 395
Senast: Boogie
·
Kropp & Själ Någon här som haft en stressfraktur i foten/fotled? Hur kändes det? Hur behandlades ni? Jag har en väldigt dålig fotled som jag...
Svar
18
· Visningar
1 513
Senast: SoffiProppi
·
Kropp & Själ Lite bakgrundsinfo. Alltid varit överviktig. Var som mest aktiv när jag red, red då 5 dagar i veckan som mest. Har alltid hatat att...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 218
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Vad är ni vaccinerade mot? Och vad behöver man ha? Jag harTBC dock 4 år sedan tror det är dags att fylla på igen? Samt två havrix...
2
Svar
21
· Visningar
1 036
Senast: cili
·
Kropp & Själ Någon som lyckats få bättre värden med hjälp av kostomläggning?
Svar
4
· Visningar
401
Senast: Fille
·
Svar
12
· Visningar
1 109
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Hur klär man sig som kurvigt timglas utan att se a) ut som ett mjölkpaket/tält eller b)som en 50-tals pinuppa? När jag gått upp i vikt...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
9 486
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Nyss hemkommen från läkarbesök, som inte var särskilt upplyftande. Enligt läkaren är det vanligt att man inte hittar någon medicinsk...
Svar
19
· Visningar
2 004
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag är så lättväckt. Kan man göra något åt det? Natten till idag har jag vaknat av ljudet av en klocka (pytteliten, batteridriven) som...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 077
Senast: Flavor
·
Kropp & Själ Ungefär 4-5 gånger om året får jag en återkommande skarp ilande smärta i ena örat (varierande mellan höger och vänster). Det kommer i...
Svar
4
· Visningar
769
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Är det fler än jag som har små/stora problem med sin mage? Jag har IBS...
Svar
16
· Visningar
1 025
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Alla tycks älska hummer men det har jag aldrig ätit. Jag gillar inte kräftor eller skaldjur så oddsen att jag gillar hummer känns ju...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 363
Senast: Oldie
·
Kropp & Själ Jag fyller år och ska fira med lite fika den här gången. En av mina vänner kan inte äta vete, gluten, nötter, mjölk, ägg och vissa...
Svar
17
· Visningar
1 332
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama