Vill alltså inte göra någon upprörd genom mitt språk. Men innan jag la ut denna tråden fick jag en ångestattack, och grät ett tag. Så helt enkelt försökte jag göra konto på Flashback för att få hjälp där men då behövde Crewet aktivera kontot så jag kunde lägga ut trådar, skulle antagligen passat bättre där.
Behövde helt enkelt bara få säga vad som händer i mitt liv eftersom knappt någon vet. Och jaa, jag känner mig ganska anonym här och det var superskönt att så många försöker hjälpa mig.
Nej, kissandet är inte mitt största problem, bahah. Men tycker det blir skitjobbigt eftersom jag oroar mig för att behöva kissa under till exempel träning för duktiga ryttare :/ Töntigt, I know, men det är ett ångestbeteende eftersom jag får ÅNGEST av det. Det är inte bara "Åh nej, tänk om jag behöver kissa." Det är "Jag orkar inte mer, allt hatar mig, skit i lektionen, inte nog att jag inte kan rida bra utan sen kanske jag kommer behöva kissa? Osv osv osv" Liksom.
Förlåt, läste inte ens igenom tråden innan jag posta den utan var bara så jäkla trött på dessa små saker som blir så stora i mitt huvud.
Ska då till UMO på tisdag ska jag försöka, och inte för att prata om kiss, haha. Utan bara får släppa på hjärtat och faktiskt få hjälp, då jag försöker inse att det kanske gör det bättre.