Kotkompressioner

vet inte riktigt vad du tänkte på @CillaW, men jag märker att ryggen mår bättre m träning å om jag slarvar så blir ryggen sämre....
Sedan har säkert PTn och marklyft inget m själva kotkompressionen i sig att göra, men tidigare var jag tvungen att få massage var 3-5vecka för att hålla ordning på ryggen och tack vare den förändrade träningen så både känner jag stor skillnad på ryggen och även min massör jag har gått hos senaste åren märker att ryggen är betydligt bättre utan de spänningar jag haft tidigare :)

Det går ju inte att veta hur länge det har sett ut så, men hade du inte ont just där efter avramlingen så var det inte färskt då heller.
Så, bifynd, inget att bekymra sig över.

Nej, den värsta smärtan satt uppe i nacken och var nog muskulär samt beroende på en fraktur i en kota. Läkaren på akuten ("ortopedakuten") sade att kompressionerna inte var orsakade av avramlingen utan äldre.

Tack för svar!

Liknande trådar

Kropp & Själ ...hur började era symptom? Och hur gamla var ni? Jag har de senaste två åren fått värk i fingrarna från och till, speciellt när det är...
Svar
1
· Visningar
244
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
255
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation. Hade lite feber då men den...
Svar
7
· Visningar
619
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka