Kotkompressioner

vet inte riktigt vad du tänkte på @CillaW, men jag märker att ryggen mår bättre m träning å om jag slarvar så blir ryggen sämre....
Sedan har säkert PTn och marklyft inget m själva kotkompressionen i sig att göra, men tidigare var jag tvungen att få massage var 3-5vecka för att hålla ordning på ryggen och tack vare den förändrade träningen så både känner jag stor skillnad på ryggen och även min massör jag har gått hos senaste åren märker att ryggen är betydligt bättre utan de spänningar jag haft tidigare :)

Det går ju inte att veta hur länge det har sett ut så, men hade du inte ont just där efter avramlingen så var det inte färskt då heller.
Så, bifynd, inget att bekymra sig över.

Nej, den värsta smärtan satt uppe i nacken och var nog muskulär samt beroende på en fraktur i en kota. Läkaren på akuten ("ortopedakuten") sade att kompressionerna inte var orsakade av avramlingen utan äldre.

Tack för svar!

Liknande trådar

Samhälle En fundering som jag har haft är vad som blir framtidens arkiv när vi har en så digital värld med snabb teknikutveckling. Kommer sånt...
Svar
0
· Visningar
218
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 475
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 049
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter