Lite justeringar under Troféer

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Nu vet jag inte om någon egentligen bryr sig :)
Men jag har missat att lägga till informationen som talar om hur länge man haft sitt användarkonto som i sin tur resulterar i att man får en så kallad trofé.

Ni som varit med ett tag kan ha fått flera på en gång nu.
Jag har även justerat och lagt till lite runt hur många gillanden man fått och inlägg man skrivit, så där kan det ha hänt lite också.

Här finns lite mer info runt detta:
https://www.bukefalos.se/help/trophies/

Nu vet jag inte om någon egentligen bryr sig :)
Men jag har missat att lägga till informationen som talar om hur länge man haft sitt användarkonto som i sin tur resulterar i att man får en så kallad trofé.

Ni som varit med ett tag kan ha fått flera på en gång nu.
Jag har även justerat och lagt till lite runt hur många gillanden man fått och inlägg man skrivit, så där kan det ha hänt lite också.

Här finns lite mer info runt detta:
https://www.bukefalos.se/help/trophies/
Haha, jag konstaterade just att det var märkligt att jag fått en 21-årstrofe när jag blev medlem 2003? 😂

Och nej, det är inte viktigt. 😉

Jag saknar en för 23 år men det är inte viktigt - mest inser jag att jag spenderat en bra bit mer än halva mitt liv på buke :D

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 948
Senast: Tilly_85
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
13 229
Senast: Nahar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
22 206
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka