Jag tror det är tvärtom. När jag var yngre så plattades brösten till, nu flyttar de sig bara uppåt när man sätter på sig en sportbh .
Jag är snart 28, så det borde väl inte bli värre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror det är tvärtom. När jag var yngre så plattades brösten till, nu flyttar de sig bara uppåt när man sätter på sig en sportbh .
jag tror mina är ganska omjuka och inte flyttar sig så lätt. De flyttar inte ned så mycket utan BH heller. Ändrar form lite bara.Kroppsbyggnad påverkar säkert precis som du säger! Men ja, antagligen så är väl jag mjukare och sladdrigare helt enkelt. Satt och googlade och hittade någon hemsida så jag mätte nu och inser att jag haft fel storlek på bh, ska ha 65G . Känner mest för att hugga av skiten.
Nej nej efter 28 åker inget nedåt, allt håller sig fast och fint tills man dör. Mohahaha... jag är 40 . Jag var alltid helt fascinerad av min mormors stora byst när jag var liten den satt ju liksom inte på bröstet utan nere på magen .Jag är snart 28, så det borde väl inte bli värre?
Tjaa den kan ju säkert ändra sig. Min är lite större o mjukare nu när jag är 40 och har ammat ett barn. Hängde länge i C kupa. iofs en 80C så sämre inpassad.Jag är snart 28, så det borde väl inte bli värre?
Nej nej efter 28 åker inget nedåt, allt håller sig fast och fint tills man dör. Mohahaha... jag är 40 . Jag var alltid helt fascinerad av min mormors stora byst när jag var liten den satt ju liksom inte på bröstet utan nere på magen .
Tjaa den kan ju säkert ändra sig. Min är nog lite större o mjukare nu när jag är 40 och har ammat ett barn.
Du får bara skaffa en längre sportbh eller en maggördel...Åka ner får dom gärna göra, eller bli mindre! Däremot så vill jag att dom ska hålla sig platta i en sportbh. Inte hitta på dumheter och åka upp då.
Du får bara skaffa en längre sportbh eller en maggördel...
Fast himla praktiskt det där att de blir så platta. Undrans om de behöver hela sportBHns yta eller om du skulle kunna omväxla med minimizer/tunn BH för olika effekt. Optimala variationsmöjligheterMjukare är helt ok, men fan inte större. Då opererar jag bort dom.
Man kan göra som Baba Yaga och slänga dem över axlarna rätt och slätt! När man behöver springa. Kräver lite längd dock!Eller linda dom ett par varv runt överkroppen.
Man kan göra som Baba Yaga och slänga dem över axlarna rätt och slätt! När man behöver springa. Kräver lite längd dock!