Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nog behövs den här tråden!
Jag tar upp stafettpinnen och undrar - när åt du mosbricka senaste och vad var det på den?
Snabbmat från korvkiosken. Eller macken.Vad är en mosbricka?
Tillägg: en veg mosbricka var på den gamla goda tiden mos med tillbehör. Veg korv fanns bara i hälsokostbutiken.Snabbmat från korvkiosken. Eller macken.
Potatismos, en (eller två) korvar av valfri sort
Tillbehör är t.ex. rostad lök, räksallad, majonäsgurka, grönsallad etc etc.
Senap, ketchup, grillkrydda efter behag.
Jag föredrar bratwurst och enbart senap plus en klick räksallad.
Nej.Sover du?
Tänkte mer att det var en dum fråga att ställa till någon oavsett tid på dygnet. Eller särskilt på natten.Nej.
Bara på natten. Nu är det förmiddag.
Tänkte mer att det var en dum fråga att ställa till någon oavsett tid på dygnet. Eller särskilt på natten.
Är det bara ett ny-namn på korv-med-mos? Eller är det någon väsentlig skillnad på de rätterna?Snabbmat från korvkiosken. Eller macken.
Räknas det inte om det är köttbullar till?Nog behövs den här tråden!
Jag tar upp stafettpinnen och undrar - när åt du mosbricka senaste och vad var det på den?
Hälften av varje med en halv räka Det var tider det…Snabbmat från korvkiosken. Eller macken.
Härom veckan.Nog behövs den här tråden!
Njae? Då är det väl bara köttbullar med mos,? Eller?Räknas det inte om det är köttbullar till?
Det åt jag sist. Hade precis börjat kunna äta igen efter en operation och blev orimligt sugen på Sibyllas mos.
Jag tenderar hålla med dig. Wikipedia säger att det kan vara köttbullar på mosbricka men de säger också att källhänvisningar saknas, tackgodegud.Njae? Då är det väl bara köttbullar med mos,? Eller?
Räknas det inte om det är köttbullar till?
Det åt jag sist. Hade precis börjat kunna äta igen efter en operation och blev orimligt sugen på Sibyllas mos.
Tänker att det beror på utbudet där man handlar?Njae? Då är det väl bara köttbullar med mos,? Eller?
För mig är mosbricka specifikt snabbmat.Är det bara ett ny-namn på korv-med-mos? Eller är det någon väsentlig skillnad på de rätterna?
Haha, intressant sak att bli sugen på - jag har ingen aning om hur sibyllas mos smakar.Räknas det inte om det är köttbullar till?