Ny läkare fräscha kunskaperUsch, förhoppningsvis beror det på att jag dricker en del och inget annat otrevligt. Ska dit på fredag så då får jag veta. Ny läkare för första gången på 20 år. Kommer kännas konstigt att inte träffa 'min' läkare![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ny läkare fräscha kunskaperUsch, förhoppningsvis beror det på att jag dricker en del och inget annat otrevligt. Ska dit på fredag så då får jag veta. Ny läkare för första gången på 20 år. Kommer kännas konstigt att inte träffa 'min' läkare![]()
Stod andra patienters prov kvar där?!Behöver ju lämna urinprov igår hos VC. När jag öppnade luckan och la in mitt prov såg jag att alla andra var mycket mörkare och gulare. Min är mycket blek. Blir det mörkare ju längre det ligger i burken?
Ja fyra stycken tror jagStod andra patienters prov kvar där?!![]()
https://www.bukefalos.se/threads/vad-gor-vi-del-ccxi.1534007/Finns vgv-tråd nr CCXI? Hittar den inte. Nån som har länk?
Om det går att kopiera inlägg från Instagram. Har ett antal recept där jag vill ha sparade.
Alltså jag vill typ markera och kopiera så jag kan spara det i dokument på telefonen. Spara på Instagram vet jag.Du kan spara enskilda inlägg i appen men det går ju också att göra en skärmdump på inlägget i fråga.
Alltså jag vill typ markera och kopiera så jag kan spara det i dokument på telefonen. Spara på Instagram vet jag.
Går det att välja Redigera och sen kopiera texten i redigeringsläget? Använder inte insta så mkt såhar aldrig provat det själv där.Alltså jag vill typ markera och kopiera så jag kan spara det i dokument på telefonen. Spara på Instagram vet jag.
Det är inte mina inlägg utan andras.Går det att välja Redigera och sen kopiera texten i redigeringsläget? Använder inte insta så mkt såhar aldrig provat det själv där.
Enda jag kommer på är om dom som la upp posten skrivit ut receptet i texten under bilden/videon. Den texten kan man ju kopiera och spara iafAlltså jag vill typ markera och kopiera så jag kan spara det i dokument på telefonen. Spara på Instagram vet jag.
Sorterar.Dessa värmeljus! Jag gör av med ett varannan dag. Det blir massor på en månad. Sparar tomma i en burk...
Hur gör ni? Sopsorterar ni enligt instruktion eller bara slänger?
/tanten - med ont i tumnageln efter att ha pillat vekehållare....