1 april 2025

Crossline

Trådstartare
Jag älskar ju den här dagen.
Vad har ni sett för aprilskämt idag?
(Om ni tycker det är tramsigt så kan ni lufta dom känslorna i en annan tråd :))

IMG_1201.webp

Liseberg flyttar FlumRide till Gröna Lund 💦

Ser aldrig på morgontv längre på SVT eller TV4 men såg det av en slump imorse. Så jag fattade inte att programledarna bytt plats med varandra. Annars tycker jag det var ett roligt sätt att luras på, lite nyskapande och i dessa tider av fake news ett bättre sätt än att skapa ett falskt nyhetsreportage.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/senaste-nytt-morgonstudion-och-nyhetsmorgon-byter-programledare
Ååh det är ju så smart skämt ändå.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad...
Svar
11
· Visningar
238
Senast: doppler
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 121
Senast: Twihard
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 351
Senast: skiesabove
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 638
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi med egen gård/stall
  • Födda -21