Varför är bukefalos gult upptill?

Islandshästryttare

Trådstartare
Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag ska göra för att få bort det?

Screenshot_20250331-124638.webp

@Gunnar Den orangea färgen är för stark. Speciellt i mörkt läge Behöver dämpas lite om du vill ha just orange.

Däremot tycker jag inte alltid förändring behöver vara dåligt, utan kan vara trevligt. Även om den gröna kändes både lagom och hemtam. Men det går säkert att hitta en annan bra färg om du vill byta.

@Gunnar Den orangea färgen är för stark. Speciellt i mörkt läge Behöver dämpas lite om du vill ha just orange.

Däremot tycker jag inte alltid förändring behöver vara dåligt, utan kan vara trevligt. Även om den gröna kändes både lagom och hemtam. Men det går säkert att hitta en annan bra färg om du vill byta.
Vet inte vad jag tycker om den gröna färgen som är just nu :cautious:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
869
Senast: Shaggy
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 358
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Bukefalos Jag vet inte hur länge detta inlägg eller konto kommer få vara kvar. Jag har varit medlem på Buke sedan 2010 och jag uppskattar forumet...
Svar
4
· Visningar
2 195
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 903
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Allt om bur till bilen
  • Kattbilder #10
  • Importera från USA