Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ja, kan man bli det?! Nu har jag varit hes i större och mindre grader sen i somras och jag börjar bli irriterad på det. Är det vanligt...
2
Svar
25
· Visningar
3 928
Senast: MM
·
Kropp & Själ Spinoff på mitt gnäll i träningstråden och oro i svinkoppstråden. Hur tusan håller vi oss friska den här tiden på året? Jag är helt...
2
Svar
36
· Visningar
1 478
Kropp & Själ Jag har 2 stora åderbrock på benen (och en del små) De är riktigt fula och värker ibland och mina ben blir lite svullna. Hur vanligt är...
Svar
4
· Visningar
533
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Nu har jag haft spiral i snart en vecka och jag har sådana humörsvängningar som värsta PMSen och magont, som kraftig mensvärk från och...
Svar
0
· Visningar
376
Senast: torsdag
·
Kropp & Själ Har varit förkyld någon vecka och känner mig bättre idag, så jag tränade efter jobbet. Nu när jag kom hem så upptäckte jag en blåsa på...
Svar
5
· Visningar
666
Senast: Singoalla
·
Kropp & Själ Ok då kör vi. Vetenskap, anekdotiska bilder, fakta och spekulationer. Ser muskler olika ut utifrån hur dom uppkommer eller finns det...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
27 694
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag har lite av ett bekymmer här. Jag går hos en psykolog och har gjort det i ett års tid varje vecka. Hon bor i den här staden. För...
Svar
18
· Visningar
1 538
Kropp & Själ Korta versionen: Kan man få en ledinflammation att läka ut av sig själv, med hjälp av huskurer och/eller receptfria läkemedel? Långa...
Svar
7
· Visningar
763
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tycker vin är jättegott till maten, men det är ju inte det allra billigaste och funkar inte att bjuda kompisar som kommer med bil...
2
Svar
21
· Visningar
3 836
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Jag kan inte ta djupa andetag. Det känns som typ ett spänt band runt/tryck på bröstkorgen, och jag spänner halsen och det tar liksom...
Svar
11
· Visningar
2 996
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Någon som tagit vaccinationen som vuxen? Vilka biverkningar fick du isåfall? Att jag måste ta den är inget att dividera om, jag har...
Svar
7
· Visningar
702
Senast: Brandgul
·
Kropp & Själ Jag inser att jag borde gynnas av att äta en antiinflammatorisk kost, och därmed bla. utesluta mejeriprodukter och ägg. Men får ta en...
Svar
8
· Visningar
819
Senast: EZMK
·
A
Kropp & Själ https://www.expressen.se/leva-och-bo/snusket-du-drar-in-med-skorna-kan-gora-dig-sjuk/ Glöm inte sterilisera skorna innan ni går in...
2
Svar
25
· Visningar
1 333
Kropp & Själ Jag tänkte bara göra en utbrytning ur dejtingtråden för att diskussionen om attraktion och forskning kring ideal, normer och...
11 12 13
Svar
248
· Visningar
12 436
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Jag funderar på detta med facebook som jag haft i många många år nu,är trött på det men beroende av det. Har testat några gånger att...
2
Svar
39
· Visningar
2 195
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Jag vet inte hur jag ska skriva det här utan att låta helt dum i huvudet :o Det kanske kan låta fördomsfullt är jag rädd för, det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 348
Senast: Sofie_B
·
Kropp & Själ Hej har sedan i tisdags haft en sådan huvudvärk som inte vill släppa än plus hög feber fryser . Så vad kan det vara. ? Högt blodtryck...
Svar
1
· Visningar
461
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Jag har kunnat få vissa drag av häxa när jag haft PMS. Dock inte varje månad haft PMS och det har även när den slagit till gått att...
2
Svar
39
· Visningar
2 933
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ Ok jag kommer inte skriva detaljer här, för jag vill inte. Jag har under dagen haft flashbacks till skolgången. Och en mycket...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 384
Kropp & Själ Har precis satt in en spiral något jag funderat på i flera år men inte vågat men insättningen gick bra! Hur var det för er med spiral i...
Svar
6
· Visningar
477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar