Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också fått munsår, med en gosig bebis hemma är det mer pest och pina än vanligtVi fortsätter väl här?
Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
Jag läser "bättre än din" och blir extra provocerad. Men ändå mindre provocerad än av "bästaste".Uttrycket "en bättre" som "en bättre torsdag", "en bättre helg", "en bättre AW". Bättre är komparativ.
Bättre än vad??? Den genomsnittliga torsdagen/helgen/AWn? Förra? Bättre än den sämsta torsdagen/helgen/AWn någonsin?
Säg EN BRA torsdag/helg/AW om det är det du menar, för bövelen! Eller den bästa torsdagen/helgen/AWn någonsin om det är så trevligt? Men inte "en bättre" utan att berätta för omvärlden vad den är bättre jämfört med!!!
Det har jag aldrig sett, tack och lov! Tror jag skulle toka det som "bättre än vanligt" och att det vanliga i så fall inte är särskilt bra alls... men hur vanligt är det med en AW till exempel? förhoppningsvis är de väl generellt bra?Uttrycket "en bättre" som "en bättre torsdag", "en bättre helg", "en bättre AW". Bättre är komparativ.
Bättre än vad??? Den genomsnittliga torsdagen/helgen/AWn? Förra? Bättre än den sämsta torsdagen/helgen/AWn någonsin?
Säg EN BRA torsdag/helg/AW om det är det du menar, för bövelen! Eller den bästa torsdagen/helgen/AWn någonsin om det är så trevligt? Men inte "en bättre" utan att berätta för omvärlden vad den är bättre jämfört med!!!
En bättre än en genomsnittlig skulle jag påstå! Tänk att man sitter på en strand i värmen med en drink i handen en tisdag. Det är definitivt "en bättre tisdag"Uttrycket "en bättre" som "en bättre torsdag", "en bättre helg", "en bättre AW". Bättre är komparativ.
Oh, det är som hon på mitt jobb! Tycker att vi ska gräva upp stubbar eller lämnar saker halvfärdiga åt oss andra att ta hand om. Jag jobbar hellre ensam än med henne!Min vikarie är en riktig energislukare.
Ja jag vet att toadörrarna är fläckiga, det går inte bort, nej vi kan inte börja byta alla toadörrar för att du tycker dom är fel.
Låter som Ett enklare liv Den är jätteintressant!Jag stör mig på att jag såg ett tips om en serie på SVT play om någon som besökte olika familjer på olika ställen, tex alaska, Nya Zeeland osv men jag kommer inte ihåg vad serien hette, var jag såg tipset och vem som tipsade- och hittar inget på SVTplay. AMEN HALLÅ MINNET!?!?!?!