Tack!Låter som Ett enklare livDen är jätteintressant!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Låter som Ett enklare livDen är jätteintressant!
Det var jag som tipsade om programmet. Hoppas att du gillar detTack!och nu hittade jag det! Jag läste det och tänkte "det ska jag se" och så läste jag något annat och skulle leta upp det på SVTplay och väl där såg jag ut som ett fån för jag kom inte på något om det.
![]()
Låter som Ett enklare livDen är jätteintressant!
Försöker använda chatten istället:Försöker komma fram till arbetsförmedlingen och det enda jag får är "du har inte angivit något personnummer, försök igen" trots att jag knappar in för fulla muggar... Ringde försäkringskassan precis innan, då gick det hur bra som helst. Minns när jag höll på att kasta telefonen genom fönstret när jag skulle fram till mitt fackförbund, då var jag tvungen att använda pojkvännens telefon![]()
Jösses! Byt jobb! (Jag vet att det inte är så enkelt men vilken sjuk arbetsplats du verkar vara på.)Jag stör mig på att min chef antydde att vikarien gnällt. Och att chefen nu tyckte att jag borde lägga tid (icke arbetstid) på att ha samtal med hen. Nej tack?
När jag hittar huset med stort H att köpa så blir det nog jobbyte samtidigt, tills dess kör jag på om inget oförutsett inträffar. Trivs ändå bättre här än jag någonsin gjort på ett jobb (säger en del om tidigare arbetsplatser kanske.Jösses! Byt jobb! (Jag vet att det inte är så enkelt men vilken sjuk arbetsplats du verkar vara på.)
Men vaJag stör mig på att min chef antydde att vikarien gnällt. Och att chefen nu tyckte att jag borde lägga tid (icke arbetstid) på att ha samtal med hen. Nej tack?
Väldigt irriterande och onödigt. Samma med tabletter i blister, fyll dem!Jag stör mig IGEN på medicinburkar som är större än vad som behövs, dvs mer plast. Och nej, det finns ingen annan dos som påverkar. Dvs detta är den enda förpackningen. Och jag har ett par mediciner till där detta gäller. Exemplet här är en femtedels fylld burk.
Nu stör jag mig på att jag inte vet om era reaktioner är pga att ni håller med mig eller om ni tycker att jag är orimlig.Jag stör mig på att min chef antydde att vikarien gnällt. Och att chefen nu tyckte att jag borde lägga tid (icke arbetstid) på att ha samtal med hen. Nej tack?
Självklart håller vi med dig! Men jag fattar inte hur du står ut.Nu stör jag mig på att jag inte vet om era reaktioner är pga att ni håller med mig eller om ni tycker att jag är orimlig.![]()