Satt på värmen…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var till slut nästan 2h sen. Eftersom tågresan var lång, mer än 150km så kan jag tydligen få 50% av biljettpriset i ersättning. Hade resan varit kortare så hade ersättningen varit 100%.Tågförseningar
Att jag inte kan hålla tätt
Iom marknad i helgen så är det ju massor av folk och annat och hunden fick lite spel.
Så hon ryckte till i kopplet och då var det kört..
Det rann bredvid skyddet.
När ska jag nån gång få en läkare som faktiskt inte bara ger mig knipövningar som inte längre fungerar ?
Det flyger runt många datum runt det där.Att Boxer nu lägger ned sin bra tjänst med marksändningar (betalkanaler) och försöker (återigen) aggressivt pracka på kunderna en riktigt skräptjänst som ersättning. Den 30 oktober slocknar det i luften.
Och jag har inte fått någon info alls ang kortet.Det flyger runt många datum runt det där.
Vi fick mail om sista juni i maj. Vi nobbade erbjudandet, och fick behålla tjänsten.
Du verkar ha fått mail om att det upphör sista oktober, andra om att det upphör vid årsskiftet.
Just nu avvaktar vi lite, och hoppas att någon annan aktör tar över hantering av programkort tills Tele2:s avtal löper ut om ytterligare något år, eller att Tele2 helt enkelt enbart försöker lura över så många som många som möjligt till sin "skittjänst", och slutar sälja nytt och låter det gamla fortsätter fungera utan underhåll.
Annars blir det parabol hos oss, fast vi egentligen inte vill, men då kan vi fortsätta spela in, och har mer än ett system för TV, oavsett om man har fiber eller ej.
En sak är säker. Jag kommer aldrig att köpa några tjänster nånsin från den arroganta Tele2 koncernen....
Vår fiberförening har avtal så Tele2 sköter nätet.Det flyger runt många datum runt det där.
Vi fick mail om sista juni i maj. Vi nobbade erbjudandet, och fick behålla tjänsten.
Du verkar ha fått mail om att det upphör sista oktober, andra om att det upphör vid årsskiftet.
Just nu avvaktar vi lite, och hoppas att någon annan aktör tar över hantering av programkort tills Tele2:s avtal löper ut om ytterligare något år, eller att Tele2 helt enkelt enbart försöker lura över så många som många som möjligt till sin "skittjänst", och slutar sälja nytt och låter det gamla fortsätter fungera utan underhåll.
Annars blir det parabol hos oss, fast vi egentligen inte vill, men då kan vi fortsätta spela in, och har mer än ett system för TV, oavsett om man har fiber eller ej.
En sak är säker. Jag kommer aldrig att köpa några tjänster nånsin från den arroganta Tele2 koncernen....
Fasen vad du sliter, . Ta hand om dig!Trött, ställt klockan på 02:30 och hoppas på ta mig iväg tidigt, bara jag lyckas fånga Wilma och stoppa henne i buren.