Störiga saker vi stör oss på, del 36.

Att jag inte kan hålla tätt
Iom marknad i helgen så är det ju massor av folk och annat och hunden fick lite spel.
Så hon ryckte till i kopplet och då var det kört..
Det rann bredvid skyddet.
När ska jag nån gång få en läkare som faktiskt inte bara ger mig knipövningar som inte längre fungerar ?

Det finns en operation, som enligt vad jag förstått inte är särskilt komplicerad alls, för sånt.
 
Att Boxer nu lägger ned sin bra tjänst med marksändningar (betalkanaler) och försöker (återigen) aggressivt pracka på kunderna en riktigt skräptjänst som ersättning. Den 30 oktober slocknar det i luften.
Det flyger runt många datum runt det där.

Vi fick mail om sista juni i maj. Vi nobbade erbjudandet, och fick behålla tjänsten.

Du verkar ha fått mail om att det upphör sista oktober, andra om att det upphör vid årsskiftet.

Just nu avvaktar vi lite, och hoppas att någon annan aktör tar över hantering av programkort tills Tele2:s avtal löper ut om ytterligare något år, eller att Tele2 helt enkelt enbart försöker lura över så många som många som möjligt till sin "skittjänst", och slutar sälja nytt och låter det gamla fortsätter fungera utan underhåll.

Annars blir det parabol hos oss, fast vi egentligen inte vill, men då kan vi fortsätta spela in, och har mer än ett system för TV, oavsett om man har fiber eller ej.

En sak är säker. Jag kommer aldrig att köpa några tjänster nånsin från den arroganta Tele2 koncernen....
 
Det flyger runt många datum runt det där.

Vi fick mail om sista juni i maj. Vi nobbade erbjudandet, och fick behålla tjänsten.

Du verkar ha fått mail om att det upphör sista oktober, andra om att det upphör vid årsskiftet.

Just nu avvaktar vi lite, och hoppas att någon annan aktör tar över hantering av programkort tills Tele2:s avtal löper ut om ytterligare något år, eller att Tele2 helt enkelt enbart försöker lura över så många som många som möjligt till sin "skittjänst", och slutar sälja nytt och låter det gamla fortsätter fungera utan underhåll.

Annars blir det parabol hos oss, fast vi egentligen inte vill, men då kan vi fortsätta spela in, och har mer än ett system för TV, oavsett om man har fiber eller ej.

En sak är säker. Jag kommer aldrig att köpa några tjänster nånsin från den arroganta Tele2 koncernen....
Och jag har inte fått någon info alls ang kortet.
 
Det flyger runt många datum runt det där.

Vi fick mail om sista juni i maj. Vi nobbade erbjudandet, och fick behålla tjänsten.

Du verkar ha fått mail om att det upphör sista oktober, andra om att det upphör vid årsskiftet.

Just nu avvaktar vi lite, och hoppas att någon annan aktör tar över hantering av programkort tills Tele2:s avtal löper ut om ytterligare något år, eller att Tele2 helt enkelt enbart försöker lura över så många som många som möjligt till sin "skittjänst", och slutar sälja nytt och låter det gamla fortsätter fungera utan underhåll.

Annars blir det parabol hos oss, fast vi egentligen inte vill, men då kan vi fortsätta spela in, och har mer än ett system för TV, oavsett om man har fiber eller ej.

En sak är säker. Jag kommer aldrig att köpa några tjänster nånsin från den arroganta Tele2 koncernen....
Vår fiberförening har avtal så Tele2 sköter nätet.
Dt har lett till att försäljare ringer stup i ett och försöker övertalamig att byta till deras mobiltjänst.
Nej tack. deras mast ligger många kilometer bort och det är ett rejält berg i vägen.
Har flera gånger blivit tvungen att bli otrevlig för att bli av med dem.
 
1000018642.jpg

Om vi ignorerar vad sjutton min kropp gjort idag :p så har min app tydligen uppdaterat sig till funktionen jag var så glad över att den inte hade... Har lägsta möjliga kalorimål inställt och är inte, kommer aldrig att vara intresserade av vilka livsmedel mina intjänade kalorier täcker upp för:rage: Jag kan inte välja bort att se det...
 
Lastat och kört skräp både igår och idag, trodde jag skulle hinna klart men allt tar sån tid när jag ska göra allt själv. Skjutsade mamma till tåget, kopplade släpet och började släpa på vinterdäcken och verktygslådan jag fick när jag flyttade hemifrån för 100 år sedan, snart. Vad händer, jo. Det börjar regna, dragit in gräsklipparen i friggan och skyndade mig att plocka äpplen men gav strax upp. Hann smaka på vindruvorna som var fantastiskt goda, men nu orkar jag inte ge mig ut i regnet och mörkret mer för att plocka några att ta med mig. :(

Trött, ställt klockan på 02:30 och hoppas på ta mig iväg tidigt, bara jag lyckas fånga Wilma och stoppa henne i buren. 😾
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 039
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 565
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 447
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
128 679
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp