Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bekant publicerar bild av en sjukhusmiljö med en monitor med ostabila kurvor på diverse värden. Vad är det som hänt, frågar folk oroligt.
Nej, sådan information kommer hon inte att ge ut via facebook, man ska ringa henne för information
Väldigt störigt och tramsigt. Antingen skriver man allt eller inget.Bekant publicerar bild av en sjukhusmiljö med en monitor med ostabila kurvor på diverse värden. Vad är det som hänt, frågar folk oroligt.
Nej, sådan information kommer hon inte att ge ut via facebook, man ska ringa henne för information
Nu är hon snart halv ett och de har fortfarande inte dykt uppBlir så sur! Vi skulle träffas för fika vid elva, de har fortfarande inte kommit. Nu är klockan halv tolv
Jösses. Måste väl ha glömt, snarare än "bara" försenad?Nu är hon snart halv ett och de har fortfarande inte dykt upp
Fast vi har påmint och fått svar att de är "på väg" ända sedan 11. Och de bestämde tiden själva i morse.Jösses. Måste väl ha glömt, snarare än "bara" försenad?
Men gör också så, måste vara en Facebook uppdatering!Skaffat ny telefon och är i stort sett nöjd, MEN på fb så har det börjat komma förslag på grupper när jag går in i kommentarerna. Hur får man bort skiten?!
Visa bifogad fil 154128
Jag hade åkt hemFast vi har påmint och fått svar att de är "på väg" ända sedan 11. Och de bestämde tiden själva i morse.
Jag är sur som ett bi. Det är så otroligt nonchalant!
Hade det inte varit för att vi träffas så otroligt sällan hade jag åkt hem..
Ja, man måste ju inte skriva hela sin sjukdomshistoria, men om man nu absolut vill publicera en sådan här bild så kan man skriva "på koll pga rytmstörningar" eller vad det nu är.Väldigt störigt och tramsigt. Antingen skriver man allt eller inget.
Min syster är sådan, avskyr det!Bekant publicerar bild av en sjukhusmiljö med en monitor med ostabila kurvor på diverse värden. Vad är det som hänt, frågar folk oroligt.
Varför accepterar ni detta nonchalanta sättet mot er och er tid? Jag hade skitit i att ni träffas sällan, passar inte tiden så strunt samma då. De ska inte styra och ställa så. Sätt ner foten nu och sluta finna dig i att köras med, annars är det vad de alltid kommer att göra.Nu är hon snart halv ett och de har fortfarande inte dykt upp
Åh, doftljus är rätt! (Bra påminnelse om att jag måste göra en batch doftljus någon kommande helg.)Nu stör jag mig på att jag visst tittat för mycket på sådana där "sunday reset" videor där någon städar sin fina lägenhet lite lätt, dammsuger upp några brödsmulor, plockar ihop 3 klädesplagg, 2 muggar och ett fat och skrubbar en redan ren diskho.
Mitt hus hade varit i desperat behov av lite reset. Men det är liksom diskberg, smulor och fläckar av obestämd art precis överallt, diverse grejer, alla på fel ställen, och i varje fall 4 maskiner tvätt... dvs flera timmar jobb, och jag är lat.
Kanske jag tittar på lite fler videor i stället, tänder ett doftljus, och inbillar mig att det är sådär mysigt hemma hos mig också
Fast vi har påmint och fått svar att de är "på väg" ända sedan 11. Och de bestämde tiden själva i morse.
Jag är sur som ett bi. Det är så otroligt nonchalant!
Hade det inte varit för att vi träffas så otroligt sällan hade jag åkt hem..