Störiga saker vi stör oss på, del 36.

Bekant publicerar bild av en sjukhusmiljö med en monitor med ostabila kurvor på diverse värden. Vad är det som hänt, frågar folk oroligt.
Nej, sådan information kommer hon inte att ge ut via facebook, man ska ringa henne för information :meh:
 
Bekant publicerar bild av en sjukhusmiljö med en monitor med ostabila kurvor på diverse värden. Vad är det som hänt, frågar folk oroligt.
Nej, sådan information kommer hon inte att ge ut via facebook, man ska ringa henne för information :meh:
Min syster är sådan, avskyr det!

Min ena son och så min syster fick veta när jag var på akuten, och så skrev jag ett inlägg här i förbifarten om det, annars gick det ryktesvägen så att säga...tydligen :D Men har så svårt för "säga A men inte B" inlägg.
 
Nu stör jag mig på att jag visst tittat för mycket på sådana där "sunday reset" videor där någon städar sin fina lägenhet lite lätt, dammsuger upp några brödsmulor, plockar ihop 3 klädesplagg, 2 muggar och ett fat och skrubbar en redan ren diskho.

Mitt hus hade varit i desperat behov av lite reset. Men det är liksom diskberg, smulor och fläckar av obestämd art precis överallt, diverse grejer, alla på fel ställen, och i varje fall 4 maskiner tvätt... dvs flera timmar jobb, och jag är lat.

Kanske jag tittar på lite fler videor i stället, tänder ett doftljus, och inbillar mig att det är sådär mysigt hemma hos mig också :idea:
 
Nu stör jag mig på att jag visst tittat för mycket på sådana där "sunday reset" videor där någon städar sin fina lägenhet lite lätt, dammsuger upp några brödsmulor, plockar ihop 3 klädesplagg, 2 muggar och ett fat och skrubbar en redan ren diskho.

Mitt hus hade varit i desperat behov av lite reset. Men det är liksom diskberg, smulor och fläckar av obestämd art precis överallt, diverse grejer, alla på fel ställen, och i varje fall 4 maskiner tvätt... dvs flera timmar jobb, och jag är lat.

Kanske jag tittar på lite fler videor i stället, tänder ett doftljus, och inbillar mig att det är sådär mysigt hemma hos mig också :idea:
Åh, doftljus är rätt! (Bra påminnelse om att jag måste göra en batch doftljus någon kommande helg.)
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 039
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 567
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 460
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
128 694
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp