Mina mineraler är fast i tullen. Tänkte jag skulle slippa det när jag beställde via ett svenskt företag men icke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag skulle säga upp mitt bredband inför flytten var jag tvungen att ladda ner ett formulär, skriva ut det, skriva under och sen skicka uppsägningen med snigelpost!Stör mig på designat asymmetriska kundtjänster - ska man teckna abonnemang eller lägga till produkter är det generösa öppettider och snabb service med väldigt kort kötid om ens någon och e-post möjlig utan problem. Ska man ta bort eller säga upp så är det begränsade tider, ingen möjlighet med e-post och mycket färre mottagare av samtal så kötiden blir lång.
(Nu är Boxer i alla fall uppsagt efter 40 minuters telefonkö och 329 riksdaler i månaden försvinner i utgift.)
Lite som KimiGrönytearbetare som pumpgasar. Röjsåg, trimmer, häcksax, lövblås etc.
Mwoäh-mwoäh-mwoäh-mwoäh-mwoäh-mwoäh hela dagen istället för ett wäääääääääh som är lättare att inte-störas av. Och sliter mkt mindre på maskinen.
Blåsbälg !!Stör mig på att det är så svåreldat igen. Röken från skorstenen vänder rakt nedåt istället för uppåt.
Inte ens tidningspapper brinner med nån större entusiasm.
Fast man måste ibland. Det beror ju helt på var man blåser/trimmar liksom. Det är enbart på stora plana ytor som du kan blåsa på samma styrka hela tiden. Trimning kan du sällan göra det med, en trimmer kan du inte ens låsa hastigheten på.Grönytearbetare som pumpgasar. Röjsåg, trimmer, häcksax, lövblås etc.
Mwoäh-mwoäh-mwoäh-mwoäh-mwoäh-mwoäh hela dagen istället för ett wäääääääääh som är lättare att inte-störas av. Och sliter mkt mindre på maskinen.
Gör det? Jag har hört tvärtom. Att det är bra för maskinen att släppa på gasen då och dåGrönytearbetare som pumpgasar. Röjsåg, trimmer, häcksax, lövblås etc.
Det heter ÄRMAR på kläder, inte ARMAR. Håller. På. Att. Tappa. Det.
Ja eller när man inte har några fickorMen tänk ändå vad praktiskt med en tröja med ett par extra armar - åtminstone om det också finns händer i slutet av armarna. Asbra när en ska bära hem tunga matkassar, t ex.
Äger ingen.Blåsbälg !!
Kalabalik??Ont i huvudet och utmattad efter dygnets kalabalik. Vill egentligen bara gå och lägga mig och kura ihop under vinterdunet med katten. Sov knappt något i natt av rädsla att missa ett samtal från sjukhuset.
Jag har svårt för att tro att en cykelpump är lika effektiv som en riktig blåsbälg. Jag hade den stora turen att hitta en på loppis och nu är det aldrig några problem med att få fart på elden !Äger ingen.
Billigare med cykelpump
(Och så hejar jag på med lite diesel )
Men röken sveper längs marken i alla fall.
Kalabalik??
Jag tycker dom har nånting på gångMejlet med veckans erbjudanden från Willys som inkluderar: "Äh, nu tar vi helg!" Vadå, helg??? Det är MÅNDAG....