Störiga saker vi stör oss på, del 36.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på designat asymmetriska kundtjänster - ska man teckna abonnemang eller lägga till produkter är det generösa öppettider och snabb service med väldigt kort kötid om ens någon och e-post möjlig utan problem. Ska man ta bort eller säga upp så är det begränsade tider, ingen möjlighet med e-post och mycket färre mottagare av samtal så kötiden blir lång.

(Nu är Boxer i alla fall uppsagt efter 40 minuters telefonkö och 329 riksdaler i månaden försvinner i utgift.)
När jag skulle säga upp mitt bredband inför flytten var jag tvungen att ladda ner ett formulär, skriva ut det, skriva under och sen skicka uppsägningen med snigelpost! O_o

Trots att jag gjorde detta skickade skitföretaget en faktura för månaden efter abonnemanget var uppsagt. Gissa om den bestreds med versaler och bifogad kopia på uppsägningen :mad:

Grönytearbetare som pumpgasar. Röjsåg, trimmer, häcksax, lövblås etc.

Mwoäh-mwoäh-mwoäh-mwoäh-mwoäh-mwoäh hela dagen istället för ett wäääääääääh som är lättare att inte-störas av. Och sliter mkt mindre på maskinen. :cautious:
Fast man måste ibland. Det beror ju helt på var man blåser/trimmar liksom. Det är enbart på stora plana ytor som du kan blåsa på samma styrka hela tiden. Trimning kan du sällan göra det med, en trimmer kan du inte ens låsa hastigheten på.
/kyrkogårdsarbetare som bara gör mitt jobb korrekt

Grönytearbetare som pumpgasar. Röjsåg, trimmer, häcksax, lövblås etc.

Mwoäh-mwoäh-mwoäh-mwoäh-mwoäh-mwoäh hela dagen istället för ett wäääääääääh som är lättare att inte-störas av. Och sliter mkt mindre på maskinen. :cautious:
Gör det? Jag har hört tvärtom. Att det är bra för maskinen att släppa på gasen då och då

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 850
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
433
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 258
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
112 064
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar