Störiga saker vi stör oss på, del 36.

Vill byta telefonoperatör. Vill givetvis behålla mitt gamla nummer. För det krävs det PUK. Som jag inte hittar. Nu när jag äntligen memorerat mitt nummer
 
Stör mig på personen som bett om en förhandsvisning av vårt hus, och sen ställde in 3 h innan bokad tid. Fattar de ens hur mycket jobb som lagts ner på att städa och putsa på huset?! :meh:
Som mina spekulanter, de hade flera dagar på sig att komma och titta efter att de vägrar gå upp i pris, de skulle "sova på saken" när jag med stor tvekan sa ok. NU när jag inte är kvar så vill de komma och titta, igen. Lät hälsa via mäklaren att det inte passade utan att jag ska åka ner igen om 14 dagar för att tömma det sista och huset ska flyttstädas innan visning. :cautious:

Jag vill att mitt hus läggs ut som "kommande" och att det går bra att komma och titta aktuellt datum, så kanske fler kommer och tittar och sätter lite press. Jag vill ju inte ens sälja och verkligen inte skänka bort det. :mad:
 
Det borde du ju kunna få fram från nuvarande leverantör?
De säjer att det inte går utan PUK. Och jag har många flyttlådor som inte är uppackade ännu. Behöver byta internet leverantör pga flytten så då tänkte jag byta när jag ändå måste fixanytt. Dålig planering 🤪
 
De säjer att det inte går utan PUK. Och jag har många flyttlådor som inte är uppackade ännu. Behöver byta internet leverantör pga flytten så då tänkte jag byta när jag ändå måste fixanytt. Dålig planering 🤪
Din nuvarande operatör kan bara få fram vilket ditt PUK nummer är om du själv meddelar dem vad ditt PUK nummer är?

Missförstår jag nu?
 
Jag stör mig på att all musli med hasselnötter som jag hittar nu för tiden också har daddlar i, jag har svårt att tänka mig något mer oätligt:wtf: har inte köpt på flera år utan ätit havreringar istället, men så fick jag för mig att jag skulle köpa min gamla favorit från Coop. Den fanns inte kvar:cry:
Fick köpa en osötad muesli och tillsätta hasselnötter, men tycker det är tråkigt att min gamla favorit har fått en ny ingrediens.
 
Jag stör mig på att all musli med hasselnötter som jag hittar nu för tiden också har daddlar i, jag har svårt att tänka mig något mer oätligt:wtf: har inte köpt på flera år utan ätit havreringar istället, men så fick jag för mig att jag skulle köpa min gamla favorit från Coop. Den fanns inte kvar:cry:
Fick köpa en osötad muesli och tillsätta hasselnötter, men tycker det är tråkigt att min gamla favorit har fått en ny ingrediens.

Har du testat Finax Sunt&Gott Russin&Nötter? Bara russin och hasselnötter utöver muesliböset :D

Det är min absoluta favorit och slutar de tillverka den kommer jag att gråta blod :love:
 
Jag fryser nästan hela tiden, till och med nu när jag ligger under täcket med två små kaminer tätt intill mig. Igår frös jag hela dagen, från det jag klev upp, var på jobbet, ute i stallet och promenader med hundarna. Fick upp lite värme i badet före sängen, men jag kan ju inte bada hela tiden! 🥶

Tror jag fortsätter tappa i vikt, men iofs så äter jag inte så vettigt heller. Blir mest lite yoghurt under dagen. 🙄
 
Jag stör mig på att all musli med hasselnötter som jag hittar nu för tiden också har daddlar i, jag har svårt att tänka mig något mer oätligt:wtf: har inte köpt på flera år utan ätit havreringar istället, men så fick jag för mig att jag skulle köpa min gamla favorit från Coop. Den fanns inte kvar:cry:
Fick köpa en osötad muesli och tillsätta hasselnötter, men tycker det är tråkigt att min gamla favorit har fått en ny ingrediens.

Axa gold nut musli :)
 
Grönytearbetare som pumpgasar. Röjsåg, trimmer, häcksax, lövblås etc.

Mwoäh-mwoäh-mwoäh-mwoäh-mwoäh-mwoäh hela dagen istället för ett wäääääääääh som är lättare att inte-störas av. Och sliter mkt mindre på maskinen. :cautious:
hahaha, jag och sambon har funderat över detta mååååånga gånger. Varför gör man så? Är det den här instinkten som många verkar ha med att gasa och varva allt som har en motor?
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 043
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 572
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 467
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
128 698
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp