Störiga saker vi stör oss på, del 38

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Görel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 027
  • Visningar Visningar 96 768
Status
Stängd för vidare inlägg.
Skrivaren på jobbet. Satte mig å skulle scanna gamla dokument som ska med i ett mejl idag. Hinner med 3 st sen börjar den uppdatera sig. Sen finns inte scanna till dator med, sen hittar den inte min dator och när den äntligen hittar min dator får jag error starta om skrivaren meddelande.

Skrivaren på jobbet. Satte mig å skulle scanna gamla dokument som ska med i ett mejl idag. Hinner med 3 st sen börjar den uppdatera sig. Sen finns inte scanna till dator med, sen hittar den inte min dator och när den äntligen hittar min dator får jag error starta om skrivaren meddelande.
Gick ner till min chef för att diskutera lite medans jag väntade på att skrivaren skulle komma igång och ha laddat upp allting igen. Så fort jag satte foten innan tröskeln till mitt kontor börjar skrivaren kalibrera sig.

Garderobslukt på kläder och sängkläder :meh: skulle bädda om snabbt fort och lätt innan sängdags och fiskar tag i ett par påslakan. Dom fullkomligt stinker garderob. Kul när man har rena fina sängkläder och så stinker garderob :yuck:

Sen stör jag mej på att den där autokorrekt hela tiden gör om lilla i till stora I :rage:

Garderobslukt på kläder och sängkläder :meh: skulle bädda om snabbt fort och lätt innan sängdags och fiskar tag i ett par påslakan. Dom fullkomligt stinker garderob. Kul när man har rena fina sängkläder och så stinker garderob :yuck:

Sen stör jag mej på att den där autokorrekt hela tiden gör om lilla i till stora I :rage:
Blir samma här, kan få bort garderobs lukt från själva garderoben?🤔
Min telefon gör samma sak, väldigt irriterande när man ser I istället för i mitt i en mening😅

1741679637116.webp

Jobbar extra i en bar, vi är inte så många som jobbar så ibland står man inte klistrad vid baren så vi har en liten klocka man kan ringa på om man vill handla. Min störning är på folk som hysteriskt plingar på plingan för att man inte är där, och sen när man kommer ut så inser dom att dom inte vet vad dom vill ha för något, så man får stå och glo på personen i 2-4 minuter medens dom veligt bestämmer sig.

Var på massage igår.
Hade inte träffat honom på ett år och vi "Svenssonpratade" om vädret, barnen, resor och så alla sjukdomar som härjade just nu. Vi känner inte varandra mer än att jag gått på massage några gånger.

Plötsligt sa han att ja det är ju jobbigt när man har så olika behov, ja tänkte jag, man mår ju olika vid sjukdom.
Sen fortsatte han med att frugan är inte alls sugen medan han själv skulle dö lycklig om han fick dö så. Där fattade jag att han snackade om hans och fruns olika sexbehov.

Gaah.
Helt klart olämpligt samtalsämne och dessutom SJUKT störande. Förstöra min massage sådär :wtf::mad:

Var på massage igår.
Hade inte träffat honom på ett år och vi "Svenssonpratade" om vädret, barnen, resor och så alla sjukdomar som härjade just nu. Vi känner inte varandra mer än att jag gått på massage några gånger.

Plötsligt sa han att ja det är ju jobbigt när man har så olika behov, ja tänkte jag, man mår ju olika vid sjukdom.
Sen fortsatte han med att frugan är inte alls sugen medan han själv skulle dö lycklig om han fick dö så. Där fattade jag att han snackade om hans och fruns olika sexbehov.

Gaah.
Helt klart olämpligt samtalsämne och dessutom SJUKT störande. Förstöra min massage sådär :wtf::mad:
Om han jobbar för någon skulle de nog tacka för att någon påpekar det som hände. Det är sjukt olämpligt rent allmänt och vidrigt i just den situationen. Berätta också att det förstörde din massage helt och hållet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 42 43 44
Svar
876
· Visningar
41 323
Senast: NilHe
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt! 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
95 546
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
102 314
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
130 359