Men nej! Varför får vi inte se det?Jag stör mig på att vi som ser SIHS hemma i soffan verkar bli utan fyrspannet i år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men nej! Varför får vi inte se det?Jag stör mig på att vi som ser SIHS hemma i soffan verkar bli utan fyrspannet i år
Har du också Telenor?Halvdåligt hos mig med.
Köpte dessa idag. Varma och helt OKSka kolla upp det!
Bäst är när hennes koppel är helt lindat runt bakbene och hon ska fortsätta leka när man försöker trassla loss henne.Tror inte det
Tänkte på att ta midjebältet, de var helt galna faktiskt. Helt tokiga och inte bara lekfulla utan även liksom hyssiga. Skitjobbigt för matte
Här är det både styrkan och inte styrkan som är problemet. Den ena använder gärna råstyrkan när det tar stopp i kopplet. "jaha, inget mer koppel? Då segdrar eller drar jag bara dit jag vill så går det bra ändå" (det arbetar jag strikt med, helt oacceptabelt) och den andra har lärt sig att det inte har effekt numera, men en gåta: vad är det som har öron men inte hör? En husky" Han bara struntar i att lyssna liksom, vadå gå på höger sida, vadå stanna och vänta medan du tar upp bajset, vadå vänta på andra hunden...". När de sköter sig går det bra, när de inte sköter sig är det drygt I dag var det en sådan dag pga snön, fick höra av huskyn vilken plågoande jag var som inte lät honom vara lös och springa i snön, det är ju snöööööööööööööööööööööööööö och rottweilern ville äta upp och rulla sig i hela världen, fuck kissa och bajsa, överskattade saker att göra, sno koppel, busa med spionen och sno alla pinnar och allt som rörde sig, och hela väääääääääärlden såg ju ny ut
Det blir midjebälte, varma kläder och tjockare vantar i kväll Midjebältet bara för att kopplet inte ska glida ur händerna, som säkerhetsåtgärd, här får de ju gå kort i byn och de har förmåga att trassla in sig och rottweilern saknar förmåga att förstå att inte trassla in sig själv i sitt eget-eller andra- koppel så att helt släppa kopplena till bältet fungerar inte riktigt. Flexi fungerar bäst, men inte med vantar tyvärr.
Eller hur! Då har jag fått blunda och räkna till 10 lite grann och sedan ge mig i kast på att trassla ut och förklara för henne att "jo, hundar KAN lyfta på tassarna över kopplet själv, kolla på spionen, jag lyfter ALDRIG rätt hans tassar-du tillhör en smartare ras, du kan väl inte vara sämre??" Hon håller med- tills nästa gång det sker Så JA, något att störa sig på!Bäst är när hennes koppel är helt lindat runt bakbene och hon ska fortsätta leka när man försöker trassla loss henne.
Då blir man lite lätt irriterad
Verkar vara under kvällsföreställningen enligt Facebook?Jag stör mig på att vi som ser SIHS hemma i soffan verkar bli utan fyrspannet i år
De flesta verkar gå ifrån CV idag.Sitter och tittar på mitt examensbevis och ser en kurs med betyg "Tillfredsställande". Inte Bra, inte Mycket bra utan Tillfredsställande. Funderar på varför och tittar på datumet, och inser att jag läste kursen under en depression. Det är alltså snart 10 år sedan jag tog examen, och det här sätter lite fingret på vad som skaver för mig med att söka jobb, CV och betyg. Det är liksom allt upp på bordet på något vis. Alla beslut du tagit, alla månader av ditt vuxna liv. Jag fattar att det enbart är en del av en rekryteringsprocess att titta bakåt, men någonstans så känns det som att den väger onödigt tungt i vissa sammanhang. Varenda intervju jag har varit på så har man börjat bakifrån och gått framåt. Jag har inga luckor jag behöver dravla över eller konstigheter. Men det bara känns... irrelevant. Som att man resten av livet kommer att ha det där "Tillfredsställande" år 2015 på bordet. Jobbsökande är verkligen ett sammanhang där man aldrig kommer få begrava något och låta det vila där.
Har ju Hööks här, får kanske åka dit och prova dem!Köpte dessa idag. Varma och helt OK
https://www.hooks.se/ryttare/damklader/ridhandskar/ridhandskar-blocka-crw
Men! Fyrspannet är alltid det roligaste. Både på SIHS och GHS!
Men nej! Varför får vi inte se det?
Yes, såg det. Skitbra!Verkar vara under kvällsföreställningen enligt Facebook?