Gissa vem som bråkar med scannern idag. Som tur är behöver jag bara scanna ett dokument idag. Håller precis på att starta om skrivaren då den inte hittade min dator vid första försöket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har lyft det högreOm han jobbar för någon skulle de nog tacka för att någon påpekar det som hände. Det är sjukt olämpligt rent allmänt och vidrigt i just den situationen. Berätta också att det förstörde din massage helt och hållet.
Bra! Vilket märkligt jävla beteende. Ibland undrar man hur folk är funtade - hör de inte sig själva? Var det någon slags skum raggningsteknik? Så otroligt obehagligt och olämpligt!Jag har lyft det högre![]()
Jag tror -och snälltolkar nu- att han är pratglad och obetänksam.Bra! Vilket märkligt jävla beteende. Ibland undrar man hur folk är funtade - hör de inte sig själva? Var det någon slags skum raggningsteknik? Så otroligt obehagligt och olämpligt!
Den som kommer på ett hållbart fungerande trick borde få pris i så fall. Hittills tycker jag inte att nått har fungerat. Förutom att inte grejerna får ligga för länge, men det är ju svårt iblandBlir samma här, kan få bort garderobs lukt från själva garderoben?
Min telefon gör samma sak, väldigt irriterande när man ser I istället för i mitt i en mening![]()
Det är inte själva garderoben tänker jag utan bara det faktum att de ligger förvarade. Det spelar ingen roll hur jag förvarar sänglinne, ligger de mer än några månader vill jag tvätta och vädra dem innan användning igen, särskilt om jag har gäster.Blir samma här, kan få bort garderobs lukt från själva garderoben?
Min telefon gör samma sak, väldigt irriterande när man ser I istället för i mitt i en mening![]()
Inte jag alla fallDet är inte själva garderoben tänker jag utan bara det faktum att de ligger förvarade. Det spelar ingen roll hur jag förvarar sänglinne, ligger de mer än några månader vill jag tvätta och vädra dem innan användning igen, särskilt om jag har gäster.
Edit: eventuellt kan man ju ta ut och vädra dem med jämna mellanrum men vem sjutton har tid med det?![]()
Varför läste jag det där och varför ligger det inte i en spoiler?En hund blir ihjälsparkad och förövaren döms för skadegörelse och inte djurplågeri trots att han erkänt.
När Amani Janineh från Malmö åkte på semester lät hon en väninna passa hunden Leo, en liten vit blandras med pigga ögon och mjuk päls. Några dagar in i semestern ringde väninnan och skrek i panik att Leo var död. Janineh trodde först att det hela var ett mindre lyckat skämt, men när väninnan visade att Leo låg livlös i ett buskage förstod hon att hennes älskade hund verkligen var död.
En veterinärundersökning visade att Leo drabbats av flera blödningar på grund av yttre trauma. Han hade sparkats, gång på gång tills han dog, rapporterar Sydsvenskan. Den ansvarige var en bekant till väninnan som fått förtroendet att passa Leo, en ung man med drogproblem. I ett inspelat telefonsamtal med Janineh erkänner han att han dödade hunden och berättar att han sparkade och slog Leo i mellan fem och tio minuter.
I vår rättsordning anses djur vara ”lös egendom”. Det innebär att brott mot djur kan rubriceras som skadegörelse, och att djur inte kan få status som brottsoffer. Jag menar att det går på tvärs mot vårt allmänna rättsmedvetande. I en tid och kultur som betraktar djur som familjemedlemmar bör djur med självklarhet tillerkännas både värde och rättigheter, och när dessa rättigheter kränks ska den skyldige straffas.
![]()
Håller med. Sånt som ger mardrömmar många månader framåt.Varför läste jag det där och varför ligger det inte i en spoiler?![]()
Jag började läsa de första raderna och sedan scrollade jag snabbt vidare...Varför läste jag det där och varför ligger det inte i en spoiler?![]()
Jag läser för snabbt för mitt eget bästa.Jag började läsa de första raderna och sedan scrollade jag snabbt vidare...Tycker också att det borde ha varit i en spoiler.