Är du ledig idag? Och anställd och inte arbetsgivare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har städare varje vardag på jobbet och hon, med all rätt, rör inte disken då vi är vuxna människor som jobbar här. I slutet av passet diskar vi upp det som använts, torkar av det och ställer undan i skåpen.
Vår städfirma tar också hand om det som behövs göras; men det är ju inte så att det havererar till svinstia mellan deras besök eller om de av någon tillfällig anledning inte kommer på samma tider som vanligt. Nu har vi två diskmaskiner i köket vilket är en blessing för att kunna hålla fint.Det verkar ju vara väldigt olika från företag till företag. Jag har haft hand om disken på alla ställen jag städat genom åren!
Jag förstår. Så himla trist för digDe är runt 200 anställda och rent krasst så är det städs jobb, vilket inte är ett problem om man faktiskt sköter sitt jobbmen är ju svårt om det inte är några vikarier där övh.
Hmm då borde de kontakta din arbetsgivare istället för att klaga på dig. Varför det inte kommer någon vikarie. Och i värsta fall lösa det själva. Dvs städa efter sig.Jag är hemma sjuk! Är inhyrd till ett företag där jag städar.
Min jobbdator har uppdaterats till Windows 11, så nu ser allt annorlunda ut![]()
Hmm då borde de kontakta din arbetsgivare istället för att klaga på dig. Varför det inte kommer någon vikarie. Och i värsta fall lösa det själva. Dvs städa efter sig.
Du måste kunna få vara sjuk också.
Krya på dig![]()
Fast hon borde vända sig till er chef faktisktHon som skrev var min städkollega, hon försökte nog lösa det så gott hon kunde. Själva företaget har inte gnällt tack och lov![]()
Det låter ryskt-hej, jag heter. Niklas ochjag ringer från Centralbyrån för teleoperatörer
- oj konstigt ställe, svarar jag.
Då lägger "Niklas" på
Hur dumma tror de att man är?
Centralbyrån![]()