Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stör mig att det kostar så mycket att se på F1! De alternativ jag hittat är svindyra för att det ingår en bapiljard sportbollsgrejer som jag inte är intresserad av...Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga videos och memes relaterat till F1; vi behöver nytt material.
Stör mig att det kostar så mycket att se på F1! De alternativ jag hittat är svindyra för att det ingår en bapiljard sportbollsgrejer som jag inte är intresserad av...
Får man heja på en Team Chef? Guenther Steiner helt klart ^^ Min genomtiderna absoluta favorit är ju Kiki Räikkönen, men i år lutar jag nog på att heja lite extra på Kevin Magnusen och Valtteri Bottas.Vem hejar du på?
Pappa har motorsportskanalerna såååå .. Måste nog komma på besök.
Får man heja på en Team Chef? Guenther Steiner helt klart ^^ Min genomtiderna absoluta favorit är ju Kiki Räikkönen, men i år lutar jag nog på att heja lite extra på Kevin Magnusen och Valtteri Bottas.
I min hjärna just nu så spelas:
och
Det som stör mig är att det går så bra för Redbull... Gillar verkligen inte hur de driver sitt team, och framförallt klarar jag verkligen inte av Christian HornerÅh! När jag såg ett lopp förra året var det någon som hade en 'Guenther on the grid 2024'-skylt och de filmade skylten och sen när han uppmärksammade den. Underbart!
Pappa hejar alltid på Bottas. Det har varit ett tufft år, men nu skulle det väl bli en ny motorleverantör till i år. Kimi var så grym och så jäkla rolig. Själv hejar jag på Piastri och Russell, den sistnämnda för att han drämmer in i Verstappen without a care in the world, till Verstappens vrede. Älskade när han tog ut sidan på Verstappens bil och när Verstappen försökte skälla på honom efteråt gick han bara iväg.
Det som stör mig är att det går så bra för Redbull... Gillar verkligen inte hur de driver sitt team, och framförallt klarar jag verkligen inte av Christian Horner
Håller med!!Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga videos och memes relaterat till F1; vi behöver nytt material.
F1 TV?Stör mig att det kostar så mycket att se på F1! De alternativ jag hittat är svindyra för att det ingår en bapiljard sportbollsgrejer som jag inte är intresserad av...
Har inga kanaler, men har kollat typ Viasat (?) och då ingår F1 i största paketet med annan sportboll jag inte är intresserad av. Och for reference: allt jag inte gillar i sportboll kategoriserar jag som "sportboll"F1 TV?
Håller med!!
Oh jaAaaw yisss en till! Vem är din favorit?
Vi får dra igång en tråd till säsongen 2024! (Och drive to survive)
mmmm F1. jag blir sugen att skaffa tv kanaler för att kunna se det igen!
det kan jag bara hålla med om !Det är ju så spännande!
Du menar att det var mer spännande när Hamilton dominerade?F1 är inte spännande längre nu när förstaplatsen mer eller mindre är avgjord i förväg. Deras bil går typ inte att slå. Vilket inte betyder att V är oslagbar som förare. Men spänningen är borta.
Jag håller på Hamilton