Känns så kul att han får en chans!Nu är det klart att Yuki Tsunoda tar över Liam Lawsons styrning i Red Bull.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns så kul att han får en chans!Nu är det klart att Yuki Tsunoda tar över Liam Lawsons styrning i Red Bull.
Såg nu att Red Bull inte hade meddelat Lawson innan allt kom ut. Hemskt att göra så mot någon, särskilt en rookie och redan efter 2 lopp. Då kan man väl linda in saker lite.
Ja, fy fasen för att försöka prestera i den miljön öht och än mer som rookie.Jag såg det också, även om jag inte är direkt förvånad över att det hanteras dåligt så är det verkligen en ny lägstanivå. Även för att vara Red Bull.![]()
Vowles och Toto är för mig världar ifrån Horner/Marko när det gäller i att ta fram potential i människor. Vet inte om det har med deras yrkesbakgrunder eller att de helt enkelt inte är shit human beings.Ja, fy fasen för att försöka prestera i den miljön öht och än mer som rookie.
Om man jämför med hur Toto skapar arbetsmiljö i sitt team.. Hade Kimi kraschat en Red Bull hade ju Helmut sagt att han var en idiot ihop med något rasistiskt och Horner slängt ut honom. Medans Toto agerade som en trygg pappa som bygger långsiktigt och skapar en sund miljö att växa i.
Tänkte på det när Sainz valde stall efter Ferarri. Känns ju som han valde trevligast team i slutändan. Inte Flavios eller Stake-advokatens.
Jo, Sainz har ju sagt att han valde det stall där han själv främst kände att han var mest eftertraktad. Vowles uppvaktade honom väldigt intensivt även om andra team lämnade högre löneförslag – han var välkommen nästan överallt, men Williams ville ha honom tydligast. Hade han bara valt utefter erbjuden lön hade han gått till Stake, sedemera Audi, vilket Sainz Sr tyckte han skulle gjort. Jag är glad att Sainz verkar trivas i Williams, får vara med på det tekniska och hoppas han kan få ett nytt likadant chassi likt det Albon har snart.Ja, fy fasen för att försöka prestera i den miljön öht och än mer som rookie.
Om man jämför med hur Toto skapar arbetsmiljö i sitt team.. Hade Kimi kraschat en Red Bull hade ju Helmut sagt att han var en idiot ihop med något rasistiskt och Horner slängt ut honom. Medans Toto agerade som en trygg pappa som bygger långsiktigt och skapar en sund miljö att växa i.
Tänkte på det när Sainz valde stall efter Ferarri. Känns ju som han valde trevligast team i slutändan. Inte Flavios eller Stake-advokatens.
Kommer Liam köra Racing Bulls bilen eller vad är det sagt?![]()