Cykelhjälm till bebis

Det här är den minsta som finns med MIPS, stl XS 45-49 cm. Dock inte ”grönt spänne”, så de ska inte leka runt med den på. Vår dotter går inte än, hon är 9 månader, så hon är inte längre bort än en armslängd när hon har den på.
IMG_1640.webp

Det här är den minsta som finns med MIPS, stl XS 45-49 cm. Dock inte ”grönt spänne”, så de ska inte leka runt med den på. Vår dotter går inte än, hon är 9 månader, så hon är inte längre bort än en armslängd när hon har den på.
Visa bifogad fil 166492
Jag försökte bildgoogla men hittade den inte. Fick några finska träffar bara.

Tänker att det är bra att prova ut innan köp?

Liknande trådar

Småbarn Ville skriva mindre, men det gäller bara längden, inte vikten eller något, så fick bli kortare. 🙈😅 Hur som, vi var hos BVC i går, på 6...
Svar
14
· Visningar
1 353
Senast: Araminta
·
Småbarn Jag ska köpa vantar till barnen och blir tokig på vad jag ska välja. De har tunna tumvantar i bomull som blir för blöta och kalla nu...
Svar
16
· Visningar
1 087
Senast: Dunet
·
Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
633
Senast: gulakatten
·
Småbarn Vår bebis, snart ett år, ville inte sova i spjälsäng, så vi har en madrass på golvet. Den är liksom inkilad mellan vår säng och väggen...
Svar
11
· Visningar
725
Senast: Eloise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka