Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast bra att han går ut med det (om det är santRobbie Williams har fått skörbjugg pga Ozempic.
Nähä, kanske det har med dåliga matvanor istället? Om man hel undviker frukt och grönt är det kanske inte så konstigt om man får bristsjukdomar?![]()
Samma problem här, värdelöst att vakna den här tiden på natten.Varit klarvaken i snart en timme.
Verkar svårt att stoppa in och plocka ur maskinen.
Bättre att leva i misär än att ge sig på den rocket science som krävs för att lösa problemet. Hos oss är det inte tillåtet att stöka ned som svin bara för att vi har städning som sköter det där dagligen.
Verkar svårt att stoppa in och plocka ur maskinen.![]()
Bättre att leva i misär än att ge sig på den rocket science som krävs för att lösa problemet. Hos oss är det inte tillåtet att stöka ned som svin bara för att vi har städning som sköter det där dagligen.
Det är helt oacceptabelt faktiskt. Vuxna människor...Nä det är bra, jag ska ta upp det med vaktmästaren imorgon när jag är tillbaka, tycker det är så respektlöst. Kommer få ägna större delen av tiden på morgonen till att fixa med disken![]()
Med risk att jag är för naiv men vuxna människor som inte kan diska, plocka disk, fixa diskmaskin? Alla arbetsplatser jag varit på förväntas man hantera sin egen disk och det fungerar bra.
Med risk att jag är för naiv men vuxna människor som inte kan diska, plocka disk, fixa diskmaskin? Alla arbetsplatser jag varit på förväntas man hantera sin egen disk och det fungerar bra.